مدیران ستاد تنظیم بازار استان کرمان به منظور نظارت بر قیمت، کیفیت و موجودی میوه از میدان میوه و تره بار شهر کرمان بازدید کردند.

 این بازدید با حضور معاون سیاسی استاندار، سرپرست معاونت اقتصادی استانداری، مدیران کل تعزیرات حکومتی و جهاد کشاورزی، فرماندار کرمان، رئیس اتاق اصناف کرمان انجام شد.

دراین بازدید وضعیت بازار میوه و تره بار شهر کرمان از نظر نرخ مصوب اجناس، حاشیه سود مجاز، فاکتور‌های خرید و فروش و همچنین موجودی و تامین میوه غرفه‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت.

رحمان جلالی سخنگوی ستاد طرح اقتصادی دولت در استان کرمان با اشاره به اینکه نظارت بر کالا و خدمات در سه شکل میدانی، سیستمی و مردمی انجام می‌گیرد، گفت: آرد و نان، بازار، میوه و تره بار به صورت مستمر و با جدیت تحت نظارت و بررسی قرار دارند.

او می گوید: در بازدید‌های میدانی نرخ مصوب اجناس، حاشیه سود مجاز، فاکتور‌های خرید و فروش و همچنین موجودی و تامین میوه غرفه‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت که نکات احصاء شده در جلسه آینده  قرارگاه نظارت تنظیم بازار و کارگروه اقدام مشترک بررسی تا اشکالات کار برطرف شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: قیمت و کیفیت اقلام در بازار و سطح شهر نیز بر مبنای فاکتور فروشنده‌ها رصد خواهد شد تا تفاوت قیمت‌ها مشخص شده و در قرارگاه تنظیم بازار برنامه‌ریزی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار