مدیر امور ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر از اجرای برنامه‌های متنوع تفریحی و ورزشی در مراکز ورزشی شاهین شهر خبر داد.

نوید مکوندی گفت:در راستای اجرای سیاست نهادینه کردن فرهنگ ورزش در میان خانوار‌های شاهین شهری، در تلاش هستیم با اجرای دقیق برنامه‌های پیش بینی شده، تابستانی متفاوت، شاد و سلامت را برای شهروندان رقم بزنیم.

به گفته او یکی از برنامه های جدید برپایی ایستگاه‌های صبحگاهی  ویژه برای بهبود سلامت جسمی و روانی جامعه ویژه آقایان و بانوان است که درتابستان برگزار می شود.

مدیر امور ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر می گوید هم اکنون بیش از ۳۰ رشته ورزشی در سالن‌ها و اماکن ورزشی  شاهین شهر در حال برگزاری است و امیدواریم بتوانیم در اجرای برنامه‌های جدیدموفق عمل کنیم و خروجی ورزشی خوبی داشته باشیم.

به گفته مکوندی نظارت و رسیدگی به مراکز ورزشی را در اولویت قرار دادیم، ورزش در بین اقشار مختلف مردم جایگاه ویژه‌ای دارد و تلاش کردیم برای همه اقشار  جامعه در این حوزه برنامه ریزی داشته باشم،در بحث تفریح نیز سعی می‌کنیم از ظرفیت‌های تفریحی شهر در این حوزه استفاده کنیم.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار