عطایی: عملکرد قابل قبولی داشتیم/ کانادا با سرعت بالایی بازی کرد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: کانادا با سرعت بالایی بازی کرد و بازیکنان ایران توانستند این تیم خوب را شکست دهند.

به گزارش فدراسیون والیبال، بهروز عطایی پس از پیروزی تیم ایران برابر کانادا اظهار کرد: رقابت بسیار خوبی بود و خدا را شکر بازیکنان ایران توانستند تیم خوب کانادا را شکست دهند. آن‌ها با سرعت بالایی بازی می‌کردند و عملکرد خوبی داشتند. ارتفاع توپ‌ها به شدت پایین و کنترل روی تور بسیار سخت بود. بازیکنان ایران خواسته‌های کادر فنی را خوب اجرا کردند. کار پاسور آن‌ها را سخت کردند و پاسور اول در ست سوم بیرون از زمین قرار گرفت و مربی از پاسور دومش استفاده کرد.

تیم ملی والیبال کشورمان موفق شد در سه ست پیاپی و با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۸ از سد کانادا بگذرد.

عطایی گفت: در مجموع بازیکنان بازی قابل قبولی داشتند و هفته دوم را با پیروزی به پایان رساندیم. امیدوارم در هفته سوم و مسیر سختی که در چهار بازی باقی مانده پیش روست، بازیکنان ایران بتوانند روند رو به رشد خود را ادامه دهند و بازی‌های قابل قبولی را به نمایش بگذاریم.

تیم ملی والیبال ایران با چهار برد و ۱۲ امتیاز در رتبه هشتم جدول لیگ ملت های والیبال قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۰۵ تير ۱۴۰۱
تبریک به مناسبت غلبه بر کانادا-تعدادی از نقاط ضعف تیم کم شده ولی مشکل اصلی در کوتاه زن های تیم که هم کندند و هم جان برای ضربه زدن ندارند و هم در دفاعها نفرات اصلی خویش را گم میکنند اسپکر مستقیم کوتاه زنان در حال اسپک است ولی بازیکن ما یک متر دورتر دفاع میکنند بازی خوانی این بازیکنان ضعیف است باید در آینده بدنبال نفرات بلند قد برای کوتاه زنان بود -واما جناب وادی حالا اگر یک پاس یا دوپاس خراب شد از شرایط بازی و بازیکن است اشکالی ندارد ولی در بازی با برزیل و حتی کانادا جو بازی چنان پاسور ما رو گرفته بود که گاهی قدرت تفکر رو از او میگرفت چند پاس به پشت بازیکنان چند پاس به سمت اشتباه جایی که دفاع بلند قد حضور داشت خلاصه جناب وادی که جوان نیست پس باید دقت نماید و اما لیبرو در پوئن حساس توپهایی را از دست میدهند که باورکردنی نیست -جناب عطایی اگر تاکتیهای متنوع نداشته باشیم بازی با این تیمهای کا بلد سخت است در بازی با برزیل ساده بازی کردیم در صورتی که 2 ست اول از بازی با آمریکا هم بنظرم بهتر بود و میشد برنده باشیم البته این تصور بنده است جناب عطایی آیا آنالیزورهای شما به شما تذکر دادند که بازیکن کوبایی برزیا (لآ)درگرفتن توپهای موجی ساده ضعف دارد و چرا باید سرویسهای موجی ساده توسط بازیکنان خراب شود-با آرزوی موفقیت تیم والیبال ایران
آخرین اخبار