ایجاد ۹۰ رشته جدید در دانشگاه جامع علمی و کاربردی خراسان رضوی

سرپرست دانشگاه جامع علمی و کاربردی خراسان رضوی گفت: مراکز آموزش علمی و کاربردی این استان در ۹۰ کد رشته جدید برای نخستین بار در مهرماه امسال دانشجو پذیرش می‌کنند.

محمد جواد سلجوقی گفت: هم اکنون ظرفیت پذیرش بیش از ۵۲ هزار دانشجو در ۵۱۴ کد رشته محل تحصیل در سطح ۳۰ مرکز آموزش علمی کاربردی استان خراسان رضوی وجود دارد.

او گفت: افزایش ظرفیت پذیرش دانشگاه جامع علمی و کاربردی خراسان رضوی از طریق ایجاد زیر ساخت‌ها و فراهم‌آوری ۴۷ هزار متر مربع فضای آموزشی همچون کلاس، فضا‌های کارگاهی، آزمایشگاهی، کتابخانه، رفاهی، ورزشی و مراکز رشد خوشه‌های فناور و و مراکز نوآوری حاصل شده است.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان رضوی گفت: در این راستا پذیرش بیش از ۲۰ هزار دانشجوی کاردانی در ۲۸۶ رشته و بیش از ۱۶ هزار دانشجویان کارشناسی در ۲۲۸ رشته از مراکز آموزش علمی کاربردی خراسان رضوی از یکم تا سیزدهم تیرماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org در حال انجام است.

سلجوقی گفت: این دانشگاه پس از تهران به عنوان دومین استان با جمعیت دانشجویی اشتغال به تحصیل در آموزش‌های مهارتی علمی کاربردی است، همچنین امکان ادامه تحصیل در سایر دانشگاه‌های داخل و خارج از کشور برای دانشجویان، دانش‌آموزان و علاقمندان پس از تحصیل در دانشگاه جامع علمی کاربردی فراهم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار