مسئول جامعه بشری سازمان ملل متحد، با وزرای امور مهاجرین و صحت عامه طالبان، معاون سفیر ترکیه در کابل به هدف بازدید از ساحات زلزله زده به ولسوالی گیان ولایت پکتیکا رفته و با مردم آن‌منطقه دیدار کرد.

دکتر رمیز در جریان بازدید از مناطق زلزله زده در پکتیکا گفت: در چنین شرایطی، میان ما و مردم افغانستان تفاوتی وجود ندارد، ما برای کمک فقط به هماهنگی نیاز داریم و مساعدت های انجام شده از سوی کمک رسان ها باعث ایجاد اعتماد می شود.

رمیز گفت: در مورد زلزله اخیر، به سازمان ملل متحد و شورای امنیت اطلاعات ارائه کرده و گفته ام که مردم افغانستان با امکانات محدود خویش، در اسرع وقت در همه بخش ها رسیدگی کرده اند.

حقانی، وزیر امور مهاجرین طالبان از سفر و کمک های بشری به مردم آسیب دیده تشکر کرد و گفت که شما با سفر به این ولایت و رسانیدن کمک، حق بشری خویش را ادا کردید.

به گفته حقانی، بر علاوه این حادثه، سیلاب های اخیر در چندین ولایت کشور نیز حوادث و ویرانی هایی را به بار آورده که باید مورد توجه قرار گیرد.

مسئول بشری سازمان ملل در پایان این دیدار، منازل تخریب شده را مشاهده نموده، ضمن اظهار تسلیت و همدردی با آسیب دیدگان، از ادامه ی کمک های بیشتر به مردم محل اطمینان داد.

 

بازدید مسئول جامعه بشری سازمان ملل از مناطق زلزله زده در پکتیکا

بازدید مسئول جامعه بشری سازمان ملل از مناطق زلزله زده در پکتیکا

بازدید مسئول جامعه بشری سازمان ملل از مناطق زلزله زده در پکتیکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار