همایش فرهنگی و ادبی روستا در روستای الویر شهرستان زرندیه برگزار شد.

همایش فرهنگی و ادبی روستا با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی در روستای الویر بخش خرقان شهرستان زرندیه برگزار شد.

در این همایش شاعر منتخب بخش خرقان شعر خود را ارائه کرد و از خیرین مدرسه ساز و کمک دهنده به محرومین و محیط زیست تقدیر و تجلیل شد.

برپایی نمایشگاهی در موضوعات فرهنگی هنری، صنایع دستی و روستایی، تولیدات بومی محلی، مشاوره رایگان، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و معرفی تاریخ و تمدن روستای الویر از دیگر برنامه‌های این مراسم بودکه با استقبال خوب حاضران مواجه شد.

احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه در این زمینه مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

در این همایش از حجت الاسلام دکترالویری از کارشناسان خبره آسیب‌های اجتماعی و تحکیم خانواده صدا و سیمای سراسری و هنرمندان کشوری و شعرای بومی بخش خرقان شهرستان زرندیه استفاده می‌کنیم.

همچنین برگزاری نمایشگاهی از آثار فرهنگی هنری صنایع دستی و غرفه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و تحکیم خانواده و سایر موضوعات مرتبط با موضوع برنامه برگزار شده از برنامه‌های جنبی این همایش بود که با استقبال خوب اهالی بخش خرقان و میهمانان مواجه شد.


امیدواریم که این برنامه وزین بتواند گام‌های موثر و تاثیر گذاری را در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بخش خرقان و شهرستان زرندیه داشته باشد.

این برنامه در راستای پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی استان مرکزی تحت مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و به اهتمام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه بخشداری خرقان بسیج حوزه خرقان و دهیاری و شورای اسلامی روستای الویر برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.