شربیانی گفت: از شهردار تهران می‌خواهم تا نسبت به پاسخگویی متناسب و فنی، مستند و دقیق و شفاف ادعا‌های این نماینده مجلس اقدام کند.

جعفر بندی شربیانی در تذکر پیش از دستور خود گفت: یکی از نمایندگان مجلس گفته بود که مرکز اسناد و آرشیو شهرداری به طور کامل به شرایط قبل باز نگشته است و تا به کارگیری و بار گذاری نسخه‌های پشتیبانی داده‌ها بک آپ مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌ها مجبور هستند خارج از روال معمول تصمیم گیری کنند.

شربیانی گفت: این نماینده مجلس در مصاحبه خود بیان می‌کند در دوره مدیریت شهری گذشته سامانه شهرداری برای صدور اضافه بنا و بلند مرتبه سازی بسته شده بود و امید است قفل‌هایی که روی سامانه‌ها وجود داشته و به مناطق اجازه بلند مرتبه سازی و ساخت اضافه بنا را نمی‌داده؛ پس از هک اخیر شهرداری از بین نرفته باشد.

به گفته عضو شورای شهر تهران، از شهردار تهران می‌خواهم تا نسبت به پاسخگویی متناسب و فنی، مستند و دقیق و شفاف ادعا‌های این نماینده مجلس اقدام کند.

پیشتر مصطفی میرسلیم نماینده مجلس گفته بود، بازگشت سایت شهرداری ۱۰ روز طول کشید اما پس از گذشت هفته‌ها (از ۱۲ خرداد) هنوز آرشیو شهرداری برنگشته و اخذ عوارض خودرو نیز در دفاتر الکترونیک شهر غیرممکن است. به تعویق افتاد کارهای شهروندان در این حوزه، هزینه‌هایی گاه هنگفت به آنها تحمیل می‌کند و اگر شایسته‌سالاری و پاسخگویی را که شهردار محترم مدافع و مبلغ آن است، سرلوحه قرار دهیم با اینگونه معضلات روبرو نخواهیم شد. وقتی ۹ نفر از مدیران کاربلد و کلیدی فناوری شهرداری از مدیریت کنار گذاشته شده‌اند؛ آیا در این شرایط باید چیزی بیش از این اتفاقات انتظار داشته باشیم؟

برچسب ها: شربیانی ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۰۵ تير ۱۴۰۱
اعمال سلیقه در انجام وظایف = جرم
آخرین اخبار