برقراری ۳۱هزار و۴۹۴تماس باسامانه ۱۴۱ سیستان و بلوچستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از ثبت ۳۱هزار و۴۹۴تماس تلفنی توسط مرکز مدیریت راه‌های استان در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

 روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان ایوب کرد گفت: مردم می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ در خصوص آگاهی از آخرین وضعیت ترافیکی و شرایط جوی راه‌ها، اطلاع از راه‌های مسدود و بازگشایی شده، اطلاع از محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها، دریافت مسیر و مسافت بهینه بین شهر‌ها اطلاعاتی کسب کنند.

او گفت:همچنین این سامانه قابلیت دریافت، ثبت و ارائه کد پیگیری جهت شکایات مطرح شده در خصوص حمل و نقل کالا و مسافر را دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان وبلوچستان گفت:پایگاه مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها وحمل ونقل جاده ای استان به طور ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مسافران ورانندگان در خصوص وضعیت راه‌ها وحمل ونقل جاده ای است و با مراجعه به سایت www.iran۱۴۱.ir نیز می توان از آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها به صورت آنلاین باخبر شد.

کرد گفت:از رانندگان و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم قبل از انجام سفر آخرین اطلاعات شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت‌های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت کرده و بعد از آن برای سفر خود برنامه ریزی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار