حضور ۴ واحد دانش‌بنیان استان سمنان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی

چهار واحد دانش‌بنیان استان سمنان در اولین نمایشگاه «توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های کوچک و متوسط» ویژه دانش بنیان‌ها و کسب و کار‌های نوپا حضور دارند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت:  واحد‌های صنعتی استان " تجیران"، "سامفر "، "رویان دارو" و " نانوژن دارو" از استان سمنان در این نمایشگاه حضور دارند.

آقای رحمانیان می گوید: شرکت «رویان دارو» زمینه اشتغال ۴۸۰ نفر را فراهم کرده است  که با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳۹۴ میلیارد ریال ظرفیت تولید سالانه ۱۲ هزار و ۷۰۰ تن انواع دارو‌های مورد مصرف دام و طیور به صورت پودر و مایع و انواع دارو‌های تزریقی دام و طیور را دارد و حدود ۱۶۹ قلم داروی مورد مصرف دام و طیور در این واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی سمنان تولید می‌شود.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان می گوید: شرکت دانش‌بنیان «نانوژن دارو» تولید کننده دارو، مواد اولیه و ملزومات دارویی و محلول‌های ضدعفونی کننده با ظرفیت اسمی ۶ میلیون عدد در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع و با زیربنای یک هزار و ۲۲۰ متر مربع با سرمایه‌گذاری تحقق یافته ریالی و ارزی بیش از ۳۶ میلیارد ریال در شهرک صنعتی سمنان مستقر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.