معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در فصل بهار ۴۵۰ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان توسط راهداران خط کشی شده است.

آیدین هاشمی با بیان اینکه راهداران استان اردبیل در همه محور‌ها مشغول عملیات خط کشی، ایمن سازی، لکه گیری و آسفالت ریزی هستند گفت: در مدت یاد شده راهداران بیش از ۵۰۰ عدد سرعتکاه مجازی، آسفالتی و پلاستیکی در محور‌های استان نصب و ایجاد کرده اند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از عملیات لکه گیری محور انگوت در جهت هموارسازی راه‌های روستایی و تسهیل در رفت و آمد آن‌ها تسطیح و رگلاژ ۳ هزارو ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان را در سه ماهه گذشته یادآور شد و گفت: در مدت یاد شده بیش از ۱۰۰ هزار متر از شیب شیروانی راه‌ها توسط راهداران اصلاح شده است.

هاشمی در جهت الزام رانندگان به رعایت قوانین مربوط به راهور از تهیه و نصب ۲ هزار و ۶۰۰ عدد تابلو‌های الزامی راه‌ها خبر داد و گفت: راهداران تاکنون هزار و ۵۰۰ عدد بازتاب ایمنی و هزار متر مربع نیز تابلو‌های اطلاعاتی در محور‌های مواصلاتی استان تهیه و نصب کرده اند.

او با اشاره به اینکه در سه ماهه گذشته ۶۶۰ کیلومتر از افتادگی شانه راه اصلاح و رفع شده است ادامه داد: در مدت یاد شده ۱۲۷ عدد از رمپ‌های ورودی و خروجی در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان ایمن سازی شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تعمیر بیش از هزار و ۶۰۰ شاخه گاردریل، شستشوی بیش از ۵۴ هزار عدد از علائم، مونتاژ و اصلاح بیش از ۳ هزار عدد از تابلو‌های انتظامی، تعمیر و نصب ۷ عدد چراغ‌های چشمک زن و پلیسی، رنگ آمیزی هزار و ۷۰۰ عدد از تابلو و علائم و همچنین انسداد ۱۷۰ عدد از راه‌های دسترسی غیر مجاز را از دیگر اقدامات مهم راهداران درفصل بهار برشمرد.

هاشمی با هدف ارتقای ایمنی راه‌ها و جلوگیری از پرت شدن وسایط نقلیه به رودخانه و همچنین ارتفاع از نصب بیش از هزار متر حفاظ در پرتگاهها، آبرو‌ها و رفوژ میانی خبر داد و گفت: راهداران ساعی استان در دماغه‌ها و نقاط پربرخورد بیش از ۳ هزار عدد استوانه ایمنی و دپوی خاکی ایجاد کرده اند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.