معاون خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق قزوین گفت: ۴۰۰ مشترک برق قزوین به علت رعایت نکردن الگوی مصرف اخطار دریافت کرده اند.

سیدمحمد قافله باشی گفت: ۴۰۰ مشترک برق قزوین به علت رعایت نکردن الگوی مصرف اخطار دریافت کرده اند و در صورت ادامه این روند، برق آنان قطع خواهد شد.

متوسط میزان ماهانه مصرف برق خانگی در زمان اوج پیک مصرف که از خرداد تا شهریورماه در نظر گرفته شده، ۳۰۰ کیلووات است و در صورتی که هر خانوار یک کیلووات از مصرف خود کم کند به ازای آن ۵ هزار ریال از بهای برق مصرفی آنان کاسته خواهد شد.

 با توجه به ادامه روند افزایش دمای هوا در سطح منطقه، هم اکنون مصرف برق استان به ۷۸۸ مگاوات رسیده و به همین دلیل از شهروندان و مشترکان قزوینی درخواست می شود تا در زمان پیک مصرف، یعنی از ساعت ۱۱ تا ۱۷ ضمن استفاده از دور کند کولر‌های آبی، در صورت استفاده از کولر‌های گازی، میزان دمای آن را برروی ۲۴ یا ۲۵ تنظیم کنند.

معاون خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق قزوین، سهم مشترکان عمومی و اداری استان در کاهش میزان مصرف برق را ۵.۵ درصد اعلام کرد و گفت: خوشبختانه با کنترل مصرف و کاهش ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی این میزان به ۷ مگاوات رسیده و بعد از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه نیز به میزان ۱۶ مگاوات نیز رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.