اجرای ۳۰۰ برنامه مبارزه با مواد مخدر در خراسان جنوبی

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی از اجرای ۳۰۰ برنامه همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر در استان خبر داد.

حسنی مقدم گفت: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به ریاست بالاترین مقام اجرایی استان اداره می‌شود، اعضای شورا ۲۲ دستگاه اجرایی هستند که از نیرو‌های نظامی و انتظامی گرفته تا دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی همه عضو این شورا هستند.

او گفت: وظیفه این شورا هماهنگی بین دستگاه‌ها برای اجرای مباحث مربوط به مبارزه با مواد مخدر، مقابله، درمان، صیانت و اشتغال بهبودیافتگان است.

حسنی مقدم گفت: در هفته مبارزه با مواد مخدر اجرای ۳۰۰ برنامه در سطح استان در دستور کار قرار دارد که تا نهم تیر ادامه دارد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۲۶ برنامه محوری در سطح استان اجرا کرده ایم که بخش زیادی از برنامه‌های فرهنگی و پیشگیری در حوزه آگاهی و اطلاع رسانی بوده است.

او گفت: در مدارس استان ۳ طرح با هدف توانمند سازی دانش آموزان و دانشجویان، آموزش مواد مخدر و تبعات مصرف آن برگزار شده است.

حسنی مقدم گفت: در رابطه با جمع آوری معتادین متجاهر که تجاهر به اعتیاد می‌کنند اقدامات خوبی از پارسال شروع شده و مرکز ماده ۱۶ تا ۱۵ تیر امسال در ساختمان اداری استاندارد بیرجند راه اندازی می‌شود.

برچسب ها: مواد مخدر ، معتاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار