الماسی: پیشرفت واترپلو را مدیون «چیریچ» هستیم

ملی پوش واترپلو گفت: تیم ملی واترپلو از لحاظ فنی به جایگاه خوبی دست یافته و این پیشرفت را مدیون الکساندر چیریچ سرمربی این تیم هستیم.

ارشیا الماسی ملی پوش و لژیونر واترپلو درباره وضعیتش در لیگ واترپلو صربستان گفت: از عملکردم رضایت کامل دارم و تلاش می‌کنم تا بتوانم پیشرفت کنم. تمرینات را زیر نظر وحید رضایی با جدیت پیگیری می‌کنیم تا در مسابقات پیش‌رو به هدفی که می‌خواهیم برسیم.

ارشیا الماسی ملی پوش واترپلو ایران که پیش از این عنوان آقای گلی در سوپر لیگ صربستان را در کارنامه داشت، در فصل جاری این مسابقات به تیم والیوو صربستان پیوست. این تیم بدون باخت  قهرمان لیگ A صربستان شد و سهمیه سوپرلیگ را کسب کرد.   

ملی‌پوش واترپلو  گفت: زمان قرارداد چیریچ سرمربی تیم ملی شهریور ماه به پایان می‌رسد، اما امیدوارم شرایط به نحوی که پیش برود تا دوباره این مربی در ایران ماندگار شود. باید بگویم در این سالیان اخیر از نظر فنی رشته واترپلو به جایگاه خوبی رسیده است و این پیشرفت را بیشتر مدیون او هستیم.

الکساندر چیریچ  سرمربی صربستانی تیم ملی واترپلو  از سال ۹۴ هدایت ملی پوشان را برعهده داشته و تاکنون نتایج خوبی با تیم ملی گرفته است.  

لژیونر واترپلو درباره اینکه آیا پیشنهادی برای حضور در تیم‌های دیگر دارد یا خیر، گفت: چندین پیشنهاد از یونان و حتی خود صربستان دریافت کرده‌ام و پس از مشورت می‌خواهم بهترین تصمیم را بگیرم تا باعث پیشرفت من شود.

ارشیا الماسی عضو تیم والیوو صربستان عملکرد خوبی در این تیم داشته، به همین علت  او مورد توجه تیم‌هایی از لیگ‌های یونان و صربستان قرار گرفته است.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار