سردار اشتری:

ضدانقلاب از ماجرای سرقت بانک ملی سوءاستفاده کرد

فرمانده کل نیروی انتظامی گفت: کمتر از ۴۸ ساعت بعد از وقوع سرقت، سارقان دستگیر و اموال مردم به آنان بازگشت، در حالی که منافقان و ضد انقلاب در این مساله ورود کردند و امنیت را زیر سوال بردند.

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور شب گذشته در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در مسجد جامع اردستان گفت: در وصیت‌نامه‌های شهدا بر کلید واژه و موضوع‌هایی تاکید شده است که می‌تواند چراغی برای حرکت ما باشد.

سردار حسین اشتری گفت: بعد از پیروزی انقلاب دشمن نهاد‌های اصلی کشور را مورد هجمه قرار داد و در صدد نابودی انقلاب بود، اما موفق نشد. در چنین ایامی در سال ۶۰، سو قصد به جان رهبر انقلاب اتفاق افتاد، اما به لطف و عنایت الهی منافقان به اهداف خود نرسیدند.

به گفته او، حادثه هفتم تیر، واقعه سنگینی بود حضرت امام با یک سخنرانی به مردم روحیه و امید به آینده دادندو رمز پیروی ملت ایران تبعیت از رهبری، وحدت کلمه و خداباوری است.

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور به دستگیری سارقان بانک ملی تهران اشاره کرد و گفت: کمتر از ۴۸ ساعت بعد از وقوع سرقت، سارقان دستگیر و اموال مردم به آنان بازگشت، در حالی که منافقان و ضد انقلاب در این مساله ورود کردند و امنیت را زیر سوال بردند، همچنین امروز این نیروی با بهترین امکانات در خدمت مردم است.

آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان نیز با بیان اینکه واقعه هفتم تیر برای کشور بسیار شکننده بود و اگر امام نبود که مردم را هدایت کند، نظام دچار آسیب جدی می شد گفت: امروز مردم با حضور در صحنه پشت رهبری و نظام هستند.

شهید حجت الاسلام و المسلمین سید نورالله طباطبائی نژاد، دکتر حسن بخشایش و مهندس محمود تفویضی زواره از شهدای شهرستان اردستان هستند که در واقعه هفتم تیر ۱۳۶۰ به شهادت رسیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
7891
۱۸:۰۲ ۱۱ تير ۱۴۰۱
برادرم این ضد انقلاب به چه چیزی متمسک نشده در اثر استیصال و درماندگی. تمام هالیوود و ایادی ان در اقصی نقاط عالم دست به کارند تا ما را خسته کنند. و ایا ما را کسی خسته دیده؟ سازمان منافقین در البانی که بیکار نمی نشینند. ما با تاسی به شهیدان گلگون کفن مان تا روز قیامت از مستی شراب آسمانی که رهبر و امام ما به نوشاندند بیدار نخواهیم شد و همچنان با تمامی ایادی استکبار و امریکا و اسراییل جنایتکار میجنگیم و از سرزنش سرزنش کنندگان واهمه ای نخواهیم داشت. هیهات منا الذله. ما اگر آبرویی داریم با خدا انرا معامله میکنیم و نه با هیچ کسی دیگر و چه خوش فرجامی دارد این بیع و شرا. الی بیت المقدس. تا قدس را نگیریم این جهان را ول نمیکنیم. چه زنده باشیم و چه مرده یا شهید باشیم. بلکه هر کدام از ما که با لا میرود انجا در ان عالم دست دیگر دوستان را در مسیر ازادی قدس میگیریم و تا سر منزل مقصود به یاری الله راهنمایی می کنیم.