نویسنده کتاب نمایشنامه " بغضی در نقاب " از رونمایی این کتاب در آینده نزدیک خبر داد.

بهرام میرزایی گفت: به همت گروه نمایش مردمی مهنا کتاب نمایشنامه بغضی در نقاب آماده شده و به زودی مراسم رونمایی و جشن امضاء این کتاب خدمت اهالی محترم ادب و هنر اطلاع رسانی خواهد شد.

او گفت: گروه نمایش مردمی مهنا در دوران خطرناک کرونا نیز بیکار ننشسته و دو اثر نمایشی مربوط به زندگی شهدا تولید کرد.

نمایش مونولوگ بغض شیرین که به زندگی شهید سید نورالدین حسینی بکتری می‌پردازد محصول سال ۹۹ و نمایش مونولوگ نقاب که به زندگی خلبان شهید ابوالفضل مهدیار می‌پردازد در سال ۱۴۰۰ تولید و گرچه شرایط اجرا‌های گسترده عموم برای این آثار فراهم نشد لیکن حدود ۵۰ اجرای کنترل شده در شیراز به روی صحنه رفت و در جشنواره‌های مختلفی نیز به صورت مجازی شرکت کرد که بحمدالله نتایج خوبی عاید گروه شد.

او در تشریح کتاب بغضی در نقاب گفت: این کتاب جمع دو نمایشنامه بغض شیرین و نقاب است که به دلایلی از جمله شرایط کرونایی در یک کتاب با عنوان بغضی در نقاب گردآوری شده است.

میرزایی با انتقاد از وضعیت نامناسب بازار نشر گفت: از آن جایی که گروه مهنا وابسته به هیچ ارگان یا نهاد خاصی نیست و هزینه تولید چاپ آثار را از جیب می‌پردازد متاسفانه در این دوره نتوانستیم تیراژ بالایی از این کتاب را منتشر کنیم.

شایان ذکر است تاکنون کتاب نمایشنامه مهنا مربوط به زندگی شهید دوران و کتاب نمایشنامه پل کارون که شرح زندگی شهید شاهرخ ضرغام است توسط گروه مهنا منتشر گردیده و کتاب نمایشنامه بغضی در نقاب سومین اثر منتشره گروه مهناست که در مجموع چهار اثر نمایشی را در بر می‌گیرد.

کتاب" بغضی در نقاب " در ۶۴ صفحه توسط نشر بوی باران آماده انتشار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار