مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت:همه امکانات و نیروی انسانی این شرکت در ایام برگزاری کنکور سراسری برای برگزاری هرچه مطلوبتر این آزمون آمادگی دارد.

محمدرضا سلاحی در اولین روز از برگزاری کنکور سراسری، به خبرنگاران گفت: خدمتگزاران توزیع برق شیراز همانند همیشه، در برگزاری هرچه مطلوبتر این رویداد سراسری، همراهی کامل دارد.

او گفت: خدمتگزاران توزیع برق شیراز در ایام برگزاری کنکور با آماده باش و بسیج همه امکانات با حضور اطمینان بخش در اماکن نزدیک به حوزه‌های برگزاری کنکور همه تلاش خود را مصروف اطمینان خاطر آینده سازان عزیز خواهند کرد.

سلاحی گفت: گروه‌های اتفاقات و تعمیرات شرکت توزیع برق شیراز با سناریو‌های از قبل تعیین شده در محل مراکز برگزاری آزمون کنکور سراسری حضور خواهند داشت و تمام نیرو‌های این شرکت با به کارگیری همه ظرفیت تجهیزاتی، همانند همیشه رسم خدمتگزاری را انجام خواهند داد.

او گفت: نظارت کامل بر شبکه‌های تامین برق مراکز برگزاری آزمون کنکور سراسری در محدوده ۱۰ شهرستان تحت مدیریت توزیع برق شیراز، انجام شده است و تداوم دارد، هدف کارکنان صنعت برق، تامین آرامش و آسایش و اطمینان خاطر آینده سازان کشور عزیزمان در این رویداد مهم است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: در ایام برگزاری کنکور سراسری، همه مدیران و کارشناسان این شرکت در مجل کار خود حضور داشته و پایش کامل شبکه توزیع را انجام خواهند داد.

سلاحی گفت: از همه شهروندان عزیز و با فرهنگ تقاضا می‌شود که همانند دیگر ایام، طی روز‌های برگزاری کنکور با رعایت مدیریت مصرف به ویژه خودداری از به کارگیری وسایل پرمصرف در ساعات اوج بار نظیر اتو، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و همچنین بهره گیری حداکثری از روشنایی روز و قراردادن کولر‌ها روی دور کند و تنظیم درجه برودت کولر‌های گازی روی دمای آسایش، خدمتگزاران خود در صنعت برق را برای تداوم برقرسانی مطمئن و جلوگیری از خاموشی، یاری دهند.

کنکور سراسری در ۴۷ حوزه امتحانی استان فارس طی روز‌های چهارشنبه هشتم تا شنبه ۱۱ تیرماه، در گروه‌های مختلف آزمایشی، برگزار خواهد شد و شرکت توزیع نیروی برق شیراز، وظیفه تامین برق ۱۰ شهرستان از استان فارس را عهده دار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.