معاون توسعه دامپزشکی کردستان گفت: یک واحد رستوران بین راهی به علت تخلفات بهداشتی و استفاده از فرآورده‌های خام دامی فاسد و غیر قابل مصرف به جریمه نقدی محکوم شد.

مهندس مصطفی رهبر گفت: با توجه به بازدید اکیپ‌های ستادی بهداشت عمومی دامپزشکی از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی و با توجه به بازدید سرزده از یک رستوران بازرسان بهداشتی مقادیر زیادی از جمله ۱۵۰ کیلو گرم گوشت قرمز، ۱۶۰ کیلو گرم چربی و ۱۱۲ کیلو گرم گوشت مرغ تاریخ مصرف گذشته و غیر قابل مصرف را از یخچال و سردخانه این رستوران کشف و ضبط کردند.

معاون توسعه دامپزشکی کردستان گفت: از آنجایی که کمترین تخلف چنین اماکنی غیر قابل گذشت می‌باشد چرا که سلامت مردم عزیز مورد تهدید می‌باشد، لذا پس از تشکیل پرونده، مراتب به سمع و نظر مراجع تعزیراتی رسید و علاوه بر دستور معدوم سازی فرآورده‌های کشف شده، متصدی رستوران به پرداخت ۶۴۲ میلیون و ۹۶۰ هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم  شد.

او از هم استانی‌ها درخواست کرد هر گونه خبر و گزارشی از تخلف و یا رفتار‌های مشکوک بهداشتی را از طریق تماس با سامانه پیغام گیر شبانه روزی ۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان کردستان در میان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.