رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: مشارکت این افراد در فعالیت‌های سریع و جهادی در مناطق محروم به خصوص در بخش آموزش و فرهنگ سلامت، تأثیر بسیار زیادی در ارتقای شاخص‌های بهداشت و درمان استان دارد.

 دکتر جواد پورنقی در آیین تقدیر از جهادگران حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت :  وظیفه داریم از کسانی  که به صورت جهادی و بسیار با انگیزه و پرتلاش در اقصی نقاط کشور و استان به صورت مستمر و مداوم از سال‌های گذشته تا کنون در حوزه سلامت فعالیت دارند و به عنوان الگو‌های جهادی شناخته می‌شوند، تقدیر کنیم.

او گفت :  یکی از عرصه‌هایی که امروز باید به آن توجه خاص شود، جهاد تبیین است، ان شاالله با کمک افراد جهادگر و کسانی که با حضور میدانی خود از نزدیک مشکلات مردم را رصد و تحلیل می‌کنند، بتوانیم شاهد جامعه‌ای سالم و پویا باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت : جهادگران سلامت با خدمت‌های موردی خود و نیز رصد و تحلیل مشکلات مردم و انتقال آن، چراغ راه برای مدیریت کلان جامعه هستند تا هر روز شاهد کمرنگ‌تر شدن محرومیت‌ها در بین مردم باشیم.

او گفت : از دانشجویان، متخصصان، کانون‌های جهادی، کانون‌های خیران، هلال احمر، بسیج دانشجویی و جامعه پزشکی، کارکنان و... که در روز‌هایی که باید کنار خانواده‌های خود باشند، اما در مناطق محروم استان حضور می‌یابند و یاریگر ما در حوزه سلامت هستند، قدردانی می‌کنم.

دکتر پورنقی گفت :  آموزش و فرهنگ‌سازی نقش بسیار مهمی در پیشگیری از برخی بیماری‌های شایع از جمله دیابت، فشار خون و... دارد که در فعالیت‌های جهادی این مهم با سرعت و هزینه کم به مردم منتقل و باعث رشد شاخص‌های حوزه سلامت می‌شود.

گفتنی است؛ این آیین با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، جمعی از معاونان و مدیران برگزار و در پایان از تعدادی از فعالان جهادگر حوزه سلامت استان تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.