مسئول حفاظت آزمون‌های سازمان سنجش در خراسان رضوی گفت: رقابت ۴۳ هزار و ۹۷ داوطلب ورود به دانشگاه‌ها در گروه آموزشی علوم انسانی و ریاضی و فنی، روز پنجشنبه همزمان با سراسر کشور در ۳۳ حوزه امتحانی خراسان رضوی آغاز شد.

مرتضی ایمن شهیدی گفت: از این تعداد ۳۱ هزار و ۸۹۳ نفر شرکت کننده آزمون گروه علوم انسانی هستند که ۱۸ هزار و ۳۵۱ نفر آنان داوطلب زن و ۱۳ هزار و ۵۴۲ نفر مرد هستند.

او گفت: در آزمون گروه آموزشی ریاضی و فنی استان نیز ۱۱ هزار و ۲۰۴ شرکت کننده حضور دارند که سه هزار و ۹۲۷ نفر آنان زن و هفت هزار و ۲۷۷ نفر مرد هستند.

مسئول حفاظت آزمون‌های سازمان سنجش در خراسان رضوی گفت: برای این گروه نیز ۳۳ حوزه امتحانی در ۲۶ شهرستان استان در نظر گرفته شده که کمترین تعداد شرکت کننده با پنج زن و ۲ مرد مربوط به حوزه امتحانی آموزش و پرورش میان جلگه است.

ایمن شهیدی گفت: در کلانشهر مشهد ۵۸ هزار و ۳۵۲ داوطلب در ۱۰ حوزه امتحانی شامل دانشگاه‌های فردوسی، امام رضا (ع)، خیام، آزاد اسلامی، پیام نور، دانشکده فنی شهید منتظری، مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی و آموزش و پرورش در گروه‌های مختلف رقابت خواهند کرد.

او گفت: با توجه به گستردگی مکان حوزه‌های امتحانی در شهر مشهد و همچنین دانشگاه فردوسی این شهر به داوطلبان و خانواده‌های آن‌ها پیشنهاد می‌شود از روز قبل از برگزاری آزمون برای تشخیص بهترین مسیر رسیدن به حوزه امتحانی اقدام کنند تا در روز آزمون دچار مشکل نشوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار