نمایشگاه محصولات فناور، خلاق و دانش‌بنیان سیستان و بلوچستان با حضور بیش‌از ۲۰۰ شرکت در پارک علم و فناوری این استان در زاهدان آغاز به‌کار کرد.

رییس پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان  گفت: نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان سیستان و بلوچستان با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت فناور، خلاق و دانش‌بنیان استان از امروز به مدت سه روز در زاهدان فعال است و عموم مردم می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از این نمایشگاه بازدید کنند.

محمدنبی شهیکی  گفت : هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان سیستان و بلوچستان به مردم و همچنین به دستگاه‌های اجرایی در راستای فراهم شدن زمینه همکاری با آنها است.

او گفت: حدود نیمی از غرفه‌های نمایشگاه از شرکت‌های فناور، خلاق و دانش‌بنیان عضو پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان تشکیل شده و بقیه غرفه‌ها زیرمجموعه‌های هشت دانشگاه سطح استان، شتاب دهنده‌های تخصصی کسب و کار و شرکت‌های پشتیبان تجاری‌سازی استارتاپ‌های پلتفرمی هستند.

رییس پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان گفت: برنامه‌ریزی لازم برای حضور سفرای کشورهای افغانستان و پاکستان در نمایشگاه انجام شده تا ظرفیت‌های علمی استان در راستای صادرات به کشورهای همسایه معرفی شود و قرار است در حضور سفرای دو کشور از دو پلتفرم جدید رونمایی شود.

او به حضور فعال شرکت‌های دانش‌بنیان زیرمجموعه پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان، گفت: در روزهای اخیر پنج شرکت خلاق پارک علم و فناوری استان در راستای معرفی ظرفیت‌های حوزه صنایع دستی منطقه عازم نمایشگاه کشور پرتغال شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار