حجت الاسلام و المسلمین مطیعی گفت: مالکان در طرح ساماندهی اجاره بهای مسکن برای کمک به مستاجران و افراد کم‌برخوردار، نهایت همکاری را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: کلیات طرح ساماندهی اجاره بهای مسکن تصویب شد و در این راستا مالکان با افراد کم برخوردار جامعه مدارا کنند و افزایش اجاره بها در کلان شهرها ۲۵ و سایر شهرهای ۲۰ درصد را رعایت کنند.

به گفته ی مطیعی ،قوه قضائیه با همراهی، همکاری و هم‌افزایی مجلس و دولت اقدامات را دنبال کند تا شاهد رفع مشکلات در آینده نزدیک با اجرای طرح‌های اقتصادی دولتمردان باشیم.

امام جمعه سمنان گفت: در روز ۱۲ تیرماه هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو آمریکایی در خلیج فارس مورد اصابت موشک قرار گرفت و ۲۹۰ هموطن به شهادت رسیدند که همین حادثه گواه این نکته است که ادعای حقوق بشر آمریکایی دروغ بزرگی است که باید افشا شود.

مطیعی می گوید: مداخله در امور سیاسی کشورهای مختلف برای تغییر رژیم، ۶۲ کودتای موفق در کشورهای جهان برای رسیدن به منافع خود، حمایت از گروه‌های تروریستی (داعش و القاعده)، ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تحریم‌های دارویی و اقتصادی، تنها چند نمونه از مصداق بارز رویکرد ضد حقوق بشری آمریکا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.