معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند خواستار تعامل و انتقال مهارت های فنی و حرفه ای به کشور عراق شد.

حجت الاسلام عادل فریحی ، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در نشست مرتبط با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری توانمندسازی منابع انسانی میان دبیرخانه شورایعالی مناطق‌آزاد و سازمان فنی و حرفه‌ای گفت : لازم است با هم اندیشی وهم‌افزایی موانع و چالش‌های مراودات آموزشی منطقه و کشور دوست و همسایه عراق در حوزه آموزش فنی و حرفه ای بررسی و برای رفع موانع برنامه ریزی‌های لازم انجام شود.

او به افزایش آموزش های مهارتی به جوانان اروند نشین نیز تاکید کرد و ارتقای سطح مهارت ها ، بسترسازی برای رشد اقتصادی مداوم و فراگیر،  اشتغال پایدار و مولد کار شایسته و ارتقای توان تولید و صادرات محصولات را نتایج آن دانست.

به گفته این مسئول همچنین زمینه‌سازی مؤثر برای انتقال تکنولوژی از طریق توسعه منابع انسانی، حمایت از ایده‌پردازی و پرورش افراد خلاق و ایده‌پرداز و روزآمد سازی تجهیزات و سخت افزار آموزشی مبتنی بر فناوری با گسترش  تعاملات مشترک و استفاده از تجارب و ظرفیت‌های مجامع و سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

این نشست با حضور معاون مالی، اداری و پشتیبانی اداره کل فنی و حرفه ای استان خوزستان، رئیس اداره عمومی و پشتیبانی اداره کل فنی و حرفه ای استان و روسای مراکز فنی و حرفه ای آبادان و خرمشهر برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.