مرحله منطقه‌ای بیست و دومین مسابقات قرآن خانواده‌های کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ویژه یگان‌های فارس و اصفهان امروز به میزبانی مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه نزاجا در شیراز آغاز شد.

همزمان با نقاط مختلف کشورمان، مرحله منطقه‌ای بیست و دومین مسابقات قرآن خانواده‌های کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ویژه یگان‌های فارس و اصفهان امروز ۱۱ تیر به میزبانی مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه نزاجا در شیراز آغاز شد.

این مسابقات طی روزهای ۱۱ و ۱۲ تیر جاری در رشته‌های حفظ یک جزء، ۳، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵ جزء و کل قرآن کریم و همچنین مفاهیم و قرائت تحقیق و ترتیل و در بخش‌های بانوان و دختران و پسران بالای ۱۴ سال و زیر ۱۴ سال در محل حرم علی‌بن حمزه(ع) شیراز برگزار می‌شود.

امیر ابوالقاسم رضایی، فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد در مراسم افتتاحیه این مسابقات گفت: بیش از ۳۰۰ نفر از خانواده‌های قرآنی و فرهیخته کارکنان نیروی زمینی ارتش در استان‌های فارس و اصفهان در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنند.

او گفت: برگزیدگان این مسابقات به مرحله نیروی زمینی و بعد از آن به مراحل ارتش و نیروهای مسلح راه پیدا خواهند کرد و هدف برگزاری این مسابقات ایجاد انس و الفت خانواده‌های کارکنان با قرآن است زیرا قرآن کتاب هدایت همه انسان‌هاست.

رضایی با تصریح اینکه بحمد الهی خانواده‌های کارکنان نزاجا انس خوبی با قرآن کریم دارند، گفت: طی رصدی که انجام دادیم مشاهده کردیم خانواده‌هایی که با قرآن مأنوس هستند به لحاظ اخلاق‌مداری، ولایت‌مداری و حتی تحصیلات در ابعاد بالایی هستند.

فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای برگزاری این مسابقات تلاش کردیم تا امکانات خوبی در نظر بگیریم تا بتوانیم میزبان خوبی برای خانواده‌های قرآنیان ارتش باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار