معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت عمران شهر‌های جدید گفت: اگرچه ۹۶ درصد از اعتبارات شهر صدرا صرف فعالیت‌های عمرانی می‌شود، اما به علت ماهیت شهر و بزرگ بودن اراضی این میزان به چشم نمی‌آید.

یدالله رحمانی در آیین کلنگ زنی اجرای شبکه فاضلاب اراضی فاز دو شهر صدرا، وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران را مکلف به اجرای برنامه‌های شهرسازی در مکان‌های مطالعه شده در شهر‌های جدید دانست.

او گفت: قانون، سایر دستگاه‌های اجرایی را نیز مکلف می‌کند تا متناسب با جمعیتی که در شهر‌های جدید مستقر می‌شوند، خدمات خود را ارائه کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت عمران شهر‌های جدید عدم حضور و حضور کمرنگ دستگاه‌های خدمات رسان در شهر‌های جدید را از دغدغه‌های سال‌های اخیر شرکت عمران برشمرد و گفت: ما حضور دستگاه‌های خدمات‌رسان را برای ارائه خدمات در شهر‌های جدید نمی‌بینیم یا این حضور بسیار کمرنگ است.

رحمانی گفت: شرکت عمران شهر‌های جدید در شهر صدرا نیز به‌عنوان متولی به‌منظور کسب رضایت ساکنان، علاوه بر وظایف قانونی، نقش دستگاه‌های اجرایی را در ارائه خدمات اجرا می‌کند؛ به این معنا که ما خود اقدام به ساخت مدرسه، درمانگاه، مسجد، پارک، پاسگاه انتظامی و سایر خدمات روبنایی کرده‌ایم.

او گفت: در شهر صدرا ۹۶ درصد از اعتبارات شهر صرف فعالیت‌های عمرانی می‌شود، اما با اینحال به علت ماهیت شهر و بزرگ بودن اراضی این میزان به چشم نمی‌آید.

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت عمران شهر‌های جدید گفت: ساخت بالغ بر ۲۴ هزار واحد مسکن مهر در این شهر جدید و همچنین تصمیم بر ساخت ۵۱ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن نیز اجرای هرچه بهتر تکالیف دستگاه‌های خدمات رسان و حمایت بیش از پیش مدیران استانی را در این شهر جدید می‌طلبد.

رحمانی ضمن تاکید بر رعایت مسائل فنی پروژه‌ها، اجرای شبکه فاضلاب اراضی فاز دو شهر صدرا را یک پروژه الگو در میان پروژه‌های انجام شده توسط دستگاه‌های خدمات رسان در شهر صدرا دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار