طی مراسمی سرهنگ محمدرضا مهدی زاده به عنوان جانشین جدید فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله معرفی شد.

صبح امروز شنبه ۱۱ تیر ماه، مراسم معارفه جانشین فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان برگزار شد.

سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم گفت: لشکر پیروز ثارالله چه در دوران دفاع مقدس به فرماندهی سردار شهید سلیمانی و چه پس از آن در تامین امنیت شرق کشور، شجاعانه افتخار آفریده است و همچنان در این مسیر، ماموریت‌های خود را به خوبی انجام می‌دهد.

سرهنگ محمدرضا مهدی زاده، جانشین جدید فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله هم در این مراسم با آرزوی صحت و سلامتی برای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) گفت: به یاری خدا امیدواریم با کار جهادی و توسل به حضرت زهرا (س)، لشکر ۴۱ ثارالله که افتخارش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است، همچون گذشته یک لشکر بلند آوازه و مقتدر بماند.

او می‌گوید: این لشکر ماموریت‌های متعددی دارد و با درایت و جدیت فرماندهی لشکر، بیشتر از پیش در مسیر تامین امنیت منطقه تلاش خواهیم کرد و همه این اقدامات، فعالیت ها، رزمایش‌ها و ماموریت مرزبانی در منطقه جنوب شرق، تمرینی است تا لشکر ۴۱ثارالله بتواند در مأموریت‌های خطیر و بزرگ پیروز میدان باشد.

در پایان این مراسم سرهنگ پاسدار محمدرضا مهدی زاده به عنوان جانشین فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله معرفی و حکم انتصاب ایشان که از طرف سردار سلامی فرمانده کل سپاه صادر شده بود، قرائت و به او ابلاغ شد. مهدی زاده پیش از این در سمت‌های فرمانده محور یکم سیدالشهدا در شهرستان بم و فرمانده گردان پیاده مشغول به خدمت بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار