اینستاگرام همه پست‌های ویدیوئی کاربران را به فیلمی با صدا تبدیل می‌کند.

متا در حال ایجاد فشار برای Reels است. مت ناوارا، مشاور رسانه‌های اجتماعی، تصویری را در توییتر منتشر کرده است که در آن اطلاعیه‌ای برای ویژگی آزمایشی اینستاگرام نشان می‌دهد و می‌گوید همه پست‌های ویدیوئی به‌عنوان ریلزها در این برنامه به اشتراک گذاشته می‌شوند.

اگر حساب یک کاربر عمومی است، به این معنی بوده که هر کسی می‌تواند ویدیوی آن را پیدا و از صدای اصلی آن برای ایجاد ریلز خود استفاده کند. اگر صفحه کاربر خصوصی باشد، فقط دوستان او می‌توانند ویدیوی کاربران را ببینند، اما سایر کاربران همچنان می‌توانند با Reel کاربر، یک ریمیکس ایجاد کنند و آن را به عنوان بخشی از ریمیکس خود دانلود کنند. تنها راه برای اطمینان از اینکه هیچ‌کس از ریلز کاربر برای ریمیکس استفاده نکند، خاموش کردن این گزینه در تنظیمات یا غیرفعال کردن آن برای هر ویدیوئی است که پست می‌کند. همانطور که TechCrunch اشاره می‌کند، وقتی ویدیو‌هائی به سبک تیک تاک به سرعت تبدیل به یک فرمت محبوب در اینستاگرام و فیس بوک می‌شوند، این حرکت تعجب آور نیست.

زمانی که مارک زاکربرگ چهارمین گزارش درآمد سه ماهه شرکت برای سال ۲۰۲۱ را فاش کرد، گفت: ریلز اکنون سریع‌ترین فرمت محتوای متا بوده که در حال رشد است. کریس کاکس، مدیر ارشد محصولات متا، ریلز  را یک "نقطه روشن" برای شرکت نامید. او همچنین گفت که یکی از پروژه‌هایی که متا قصد دارد برای نیمه دوم سال ۲۰۲۲ روی آن تمرکز کند، کسب درآمد از ریلز در سریع‌ترین زمان ممکن است.

پست‌های ویدیویی کاربران که اینستاگرام از آن حلقه می سازد

ظاهراً زمان صرف شده برای مشاهده ویدیو‌های کوتاه از سال گذشته بیش از دو برابر شده است که ۸۰ درصد از این رشد از فیس بوک حاصل شده است. به همین دلیل است که این شرکت تا آنجا پیش خواهد رفت که صفحات اصلی اینستاگرام و فیس بوک را برای ترکیب بهتر ویدیو‌های کوتاه طراحی کند. گفته می‌شود، همه ویژگی‌های آزمایشی اینستاگرام به انتشار گسترده نمی‌رسند، و باید دید که آیا این یکی، از مرحله آزمایشی جان سالم به در خواهد برد یا خیر.


بیشتربخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.