رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان از ثبت ۲۸ هزار و ۴۵۶ تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵ در خرداد سال جاری در استان خبرداد.

رضا پیرا گفت: در خرداد ماه ۵هزارو ۵۸۹ ماموریت شامل حوادث تصادفی، غیر تصادفی، مسمومیت و بیماری انجام شد که از این تعداد ۳ هزار و ۵۰۱ماموریت مربوط به بیماری‌ها است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از تعداد مأموریت انجام شده هزار و۲۳۷ مورد مربوط به تصادفات خودرو و ۸۵۱ مورد ناشی از حوادث غیرتصادفی بوده است.

او می گوید: طی مأموریت‌های انجام شده تعداد هزار و ۱۱۲ مصدوم مربوط به حوادث رانندگی و ۲هزار و۳۲۸ مورد ناشی از حوادث دیگر به بیمارستان‌های استان اعزام شده اند.

به گفته پیرا طی ماه گذشته به هزار و ۳۷۶ مصدوم بر اثر حوادث تصادفی و ۳۰۱ مصدوم به دلیل حوادث غیر تصادفی توسط نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ خدمات ارائه شده،

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: تعداد ماموریت‌های قلبی انجام شده در این مدت ۲۸۱ و مأموریت‌های تنفسی نیز ۱۵۰ مورد بوده است.

او می گوید: در مدت زمان یاد شده ۱۳۱ مورد مسمومیت در استان به مرکز پیام ۱۱۵ گزارش شده، از این تعداد ۳ مورد مسمومیت با گاز منواکسید کربن اعلام شده است.

گفتنی است؛ در مدت زمان یاد شده تعداد ۲ هزار و ۵۵۱مورد مزاحمت تلفنی با مرکز پیام اورژانس کردستان ثبت شده که تاثیر به سزایی در کاهش کیفیت خدمت رسانی به مددجویان خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.