دیدار استاندار قم با خانواده های داغدار حادثه حمله سگ های ولگرد

استاندار قم با حضور در منطقه دامشهر قم با خانواده‌های دو کودک جان‌باخته در حادثه حمله سگ های ولگرد دیدار کرد.

سیدمحمدتقی شاهچراغی در ابتدای ورود به دامشهر با خانواده‌های داغدار حادثه حمله سگ‌های ولگرد به ۲ کودک دیدار  و از آنان دلجویی کرد.

او در این دیدار‌ها بر رسیدگی قضایی در خصوص حمله سگ‌های ولگرد به ۲ کودک در این منطقه تاکید کرد و از معاون سیاسی وامنیتی خواست که در کوتاه‌ترین زمان از طریق فرماندهی انتظامی و دادگستری استان این موضوع پیگیری شود.

استاندار قم سپس در بازدید میدانی از شهرک دامشهر قم از نزدیک در جریان کاستی‌ها این شهرک و مشکلات ایجاد شده سگ‌های ولگرد این منطقه قرار گرفت.

منطقه دامشهر در فاصله ۱۲ کیلومتری قم و در محدوده جاده شهرستان جعفریه است که به علت فعالیت بیش از ۱۰۰۰ واحد دامداری صنعتی در آن، خانواده‌های کارگری زیادی نیز در داخل آن زندگی می‌کنند. این شهرک علاوه بر تولید سالانه هزاران تن فرآورده دامی، محل خرید و فروش دام از ۲۹ استان کشور نیز به شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ع.س
۱۲:۰۹ ۱۹ تير ۱۴۰۱
خوب بجای هزینه کردن برای کشورهای دیگه بیان تو مملکت خودمون اوضاع رو بهتر کنن اگر سگ ها عقیم بودن اینقدر مشکلات پیش نمیومد اونا هم بخاطر کمبود غذا به مناطق مسکونی نزدیک میشن خودم به شخصه دیدم ادمایی که با سنگ و چوب اونا رو تحریک میکنن خوب ما هم باشیم از خودمون دفاع میکنیم هر چیزی با مدیریت خوب عملی میشه ما الان تو نون شب گرفتاریم با این اوضاع سیاست
Iran (Islamic Republic of)
حسن نجفی
۱۴:۳۴ ۱۲ تير ۱۴۰۱
چند روز پیش برای کاری به نظام وظیفه قم مراجعه کرده بودم. موقعه برگشت با موبایلم صحبت می کردم، پامو که گذاشتم بیرون بدون اینکه حواسم باشه
5 تا سگ ولگرد صدا کردند، برای چند ثانیه مبهوت شدم نمی دانستم چه کنم، ضربان قلبم به شدت بالا رفت تا این که سنگی برداشتم و به سمتشان پرتاب کردم و مقداری فاصله گرفتند.
آخرین اخبار