ماموران انتظامی کرمانشاه در عملیات‌هایی جداگانه موفق به دستگیری ۱۵ سارق طی ۲۴ ساعت گذشته (جمعه - ۱۰ تیر) در ۲ شهرستان استان شدند.

 سارقان در کرمانشاه و سنقروکلیایی توسط ماموران انتظامی این شهرستان‌ها و کاراگاهان پلیس آگاهی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

در همین راستا و با تلاش ماموران پلیس ۵۶ فقره سرقت مربوط به روز جمعه و روز‌های گذشته کشف شد که بیشترین آن مربوط به اماکن خصوصی با ۱۹ فقره بوده است.

کشف خودرو مسروقه و سرقت کابل و تجهیزات انتقال برق هر کدام با ۷ مورد و کشف سرقت قطعات و محتویات خودرو در کنار کشف سرقت معابر و اماکن هر کدام با ۶ مورد در رده‌های بعدی کشفیات قرار دارند.

در ۲۴ ساعت گذشته ۲ فقره سرقت منزل در کرمانشاه و اسلام آبادغرب با تلاش ماموران پلیس کشف شد.

توقیف پارچه‌های قاچاق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان از کشف ۵۱۰ طاقه پارچه قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در شهر "کرمانشاه" خبر داد.

علی اکبر جاویدان گفت: پس از اطلاع ماموران انتظامی شهرستان "کرمانشاه" از دپو مقدار زیادی پارچه قاچاق در این شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران کلانتری ۱۵ شریعتی با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی انبار مذکور در محله "رشیدی" شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

در بازرسی‌های انجام گرفته ۵۱۰ طاقه پارچه قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

۲ نفر در این راستا دستگیر و آن‌ها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم معرفی شدند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح ۴۸ ساعته ارتقاء امنیت اجتماعی گفت: از جمله نتایج این طرح می‌توان به کشف ۱۱ هزار و ۳۰۰ حبه قرص روانگردان اشاره کرد.

علیرضا دلیری گفت: در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی علاوه بر کشف این تعداد قرص روانگردان، ۲ قبضه سلاح گرم و ۲۷ عدد فشنگ کشف شد.

کشف ۱۶ دستگاه ماینر غیرمجاز و یک هزار و ۳۵۰ عدد انواع لوازم خانگی قاچاق از دیگر اقدامات صورت گرفته بود.

ماموران پلیس موفق به کشف ۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر، پلمب ۳۵ قلیانسرا و قهوه خانه متخلف و جمع آوری ۵۲۰ عدد قلیان شدند.
در مدت زمان اجرای طرح ۵۹ فقره سرقت کشف و ۶۹ سارق دستگیر شدند، ۸ قبضه سلاح شمشیر و قمه از اراذل و اوباش و ۲۲۱ تیغه چاقو از فروشندگان دوره گرد و دست فروش جمع آوری شد.

۱۱ دستگاه خودرو مسروقه کشف و توقیف ۷۷ دستگاه وسایل نقلیه متخلف را از دیگر اقدامات صورت گرفته است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.