مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی میامی گفت: تعداد تاسیسات گردشگری میامی با صدور مجوز‌های جدید به ۱۷ واحد افزایش یافت.

آقای رضویان گفت:  با صدور مجوز یک واحد پذیرایی بین‌راهی جدید، تعداد تأسیسات گردشگری شهرستان میامی به ۱۷ واحد افزایش یافت.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی میامی گفت:در سال ۱۳۹۴ که نمایندگی میراث‌فرهنگی شهرستان میامی راه‌اندازی شد ۶ واحد از تأسیسات گردشگری در این شهرستان فعالیت داشت.

رضویان می گوید: طی این مدت برای ۶ پروژه سرمایه‌گذاری، موافقت اصولی صادر شد که با راه‌اندازی این واحدها تعداد تأسیسات گردشگری شهرستان میامی به ۲۳ واحد می‌رسد.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی میامی گفت: ۲ واحد اقامتگاه بوم‌گردی نیز برای اخذ موافقت اصولی تشکیل پرونده شد.

شهرستان میامی چهار منطقه نمونه و هفت روستای هدف گردشگری دارد، روستاهای عباس آباد، ابراهیم آباد، نام نیک و نردین از جمله این روستاهای هدف گردشگری هستند.

این شهرستان ۵۸ اثر ثبت شده در فهرست میراث باستانی کشور دارد، واقع شدن آن در مسیر راه تهران - مشهد شرایط بسیار مناسبی را برای بازدید گردشگران فراهم می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.