نریمانی گفت: هدف ما در بنیاد شهید خدمت به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

نریمانی مدیرکل دفتر اسناد و انتشارات بنیاد شهید کشور در یادواره شهدای ترور در خراسان جنوبی گفت: در کشور ۱۶ هزار شهید ترور داریم که نمونه بارز آن‌ها شهدای ترور هسته‌ای هستند.

او گفت: هدف ما در بنیاد شهید خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان است و این بار مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

نریمانی گفت: ما در بنیاد شهید خادم خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم.

مدیرکل دفتر اسناد و انتشارات بنیاد شهید کشور گفت: در طول عمر پربرکت انقلاب بار‌ها و بار‌ها شاهد خوی وحشیانه آمریکا بوده ایم.

او گفت: نمونه‌ای از حقوق بشر بزک کرده آمریکایی ماجرای بمباران شیمیایی سردشت است که در آن ۹ هزار نفر شهید و ۶۹ هزار نفر نیز به مقام رفیع جانبازی نائل آمدند.

خون مظلومان دامن آمریکا را خواهد گرفت

قناعت استاندار خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: جنایت‌های حقوق بشر آمریکایی تنها محدود به ایران نبوده و در خارج از مرز‌های ایران نیز به کشتار مردم مظلوم یمن، افغانستان، سوریه، یمن و سایر کشور‌ها پرداخته است.

او گفت: چهره واقعی آمریکای دارد آشکار می‌شود و هر روز بیشتر از دیروز آمریکا به نابودی نزدیک‌ می‌شود.

قناعت گفت: خون مردم مظلوم دامنگیر آمریکا خواهد شد و آن را نابود خواهد کرد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: حقوق بشری که آمریکا ترویج کرده چیزی جز خون و خون ریزی، تاراج اموال مردم و بی خانمانی برای مردم کشور‌ها نبوده و ارمغانی جز ظلمت و تاریکی نداشته است.

او گفت: امروز نسخه بشریت، آزادی، رسیدن به سعادت و کمال در پرتو اسلام ناب محمدی و بر پایه مکتب عاشورا است؛ در واقعه عاشورا فداکاری، عبادت و بندگی موج می‌زند.

قناعت گفت: اکنون که دشمن چیزی در چنته ندارد سعی می‌کند از آخرین حربه خودش یعنی ناامید کردن مردم استفاده کند؛ ما باید ادامه دهنده راه شهدا و امید دهنده به آینده باشیم و یکی از وظایف سنگین ما جهاد تبین یا روشنگری است.

حجت الاسلام عزیزی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی نیز گفت: در خراسان جنوبی ۳۴ شهید ترور داریم و یک نفر نیز به درجه رفیع جانبازی نائل شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.