رئیس شرکت تعاونی روستایی تربت حیدریه:

۲هزار تن گندم در تربت حیدریه خریداری شده است

رئیس شرکت تعاونی روستایی تربت حیدریه گفت: از ابتدای فصل برداشت گندم تاکنون ۲هزار تن از این محصول در سه مرکز این شهرستان خریداری شده است.

محمد رستمی گفت: ماهانه ۴۰۰ تن آرد نانوایی در ۱۳۵ روستای این شهرستان توزیع می‌شود. توزیع عادلانه آرد با هدف پوشش روستا‌های دورافتاده و محروم توسط این نهاد انجام می‌شود و آرد به صورت خبازی و خانه‌پزی در روستا‌ها توزیع که از این تعداد در ۸۶ روستا به صورت خانه‌پزی به روستاییان متقاضی تحویل شده است.

رئیس شرکت تعاونی روستایی تربت حیدریه گفت: چهار کالای اساسی برنج، مرغ منجمد، شکر و قند برای اولین بار از ابتدای امسال در دورترین نقاط روستایی برای سهولت دسترسی روستاییان به این کالا‌ها انجام شده است.

او گفت: در این مدت تاکنون ۵۰۰ تن شکر، ۱۵۰ تن قند، ۹۰ تن برنج و ۵۰ تن مرغ منجمد با هماهنگی فرمانداری شهرستان در روستا‌های دورافتاده توزیع شده است.

رستمی گفت: همچنین سالانه ۱۰ هزار تن انواع کود و ۳۶ هزار تن خوراک کنسانتره دام سبک و سنگین در روستا‌های این شهرستان توزیع می‌شود. ۳۰ شرکت تعاونی و اتحادیه در شهرستان فعالیت دارند و از این تعداد در حال حاضر ۲۷ شرکت تعاونی و اتحادیه فعالیت دارند و مابقی به صورت غیرفعال است.

رئیس شرکت تعاونی روستایی تربت حیدریه گفت: این شرکت تعاونی‌ها در تمام حوزه‌ها شامل زعفرانکاران، مرغداران، دامداران، زنان، ابریشم کشان و نظام صنفی فعالیت دارند. شرکت‌های تعاونی در تربت‌حیدریه با ۴۰ هزار نفر سهامدار ۱۰۰ درصد بخش‌ها و روستا‌های شهرستان را تحت پوشش دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار