۶ کشته و زخمی در حادثه تیراندازی در تگزاس

در حادثه تیراندازی در تگزاس آمریکا ۲ نفر کشته و ۴ نفر زخمی شدند.

به گزارش بلومبرگ، پلیس تگزاس اعلام کرد که در پی تیراندازی یک مرد مسلح در منطقه دالاس فورت ورث، دو نفر کشته و چهار نفر دیگر از جمله سه افسر پلیس زخمی شدند. مجروحان این حادثه وضع سلامتی مناسبی دارند.

به گفته رئیس پلیس این شهر، افسران پلیس در حوالی ساعت ۶:۴۵ عصر (به وقت محلی) روز شنبه هنگامی که با این فرد مسلح که در حال تیراندازی به یک خانه بود، با او درگیر شده و به سمتش تیراندازی کردند.

در پی این درگیری یک افسر پلیس از ناحیه دوپا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و دو افسر دیگر از ناحیه دست مجروح شدند. فرد مسلح نیز بعد از این حادثه با شلیک به خود، خودکشی کرد. افسران پلیس بعد از اتمام این حادثه، جسد یک زن را داخل خانه و یک مرد را در بیرون پیدا کردند. همچنین یک خانم مسن که در حوالی محیط حادثه قرار داشت هم مجروح شد.

هنوز انگیزه این مظنون از تیراندازی مشخص نیست و بازرسان در حال تحقیق درباره یافتن علت این حادثه هستند. مظنون یک تفنگ نظامی و یک اسلحه دستی با خود به همراه داشت.

حوادث خشونت آمیز در آمریکا در پی رای دادگاه عالی این کشور بر آزادی حمل سلاح، شدت گرفته است. بر اساس متمم دوم قانون اساسی آمریکا شهروندان این کشور می‌توانند آزادانه اقدام به خرید سلاح گرم و حمل آن کنند. تنها در سال ۲۰۲۰ بیش از ۴۵ هزار آمریکایی در خشونت‌های ناشی از سلاح گرم جان خود را از دست دادند. با این وجود، لابی‌های قدرتمند اسلحه سازی در آمریکا مانع از هرگونه اعمال محدودیت در فروش سلاح در این کشور می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار