چهلستون با هدف معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان در حوزه‌های مختلف از شبکه قزوین پخش می‌شود.

علی رحیمی مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: این برنامه در فضایی صمیمی، گرم و شاد با حضور چهره‌های محلی و شاخص استان که هریک در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری، علمی و سیاسی قابلیت‌های ویژه و تخصص منحصر به فردی در حوزه کاری و شخصی خود دارند به گفتگو می‌نشیند.

«چهلستون» هرقسمت از برنامه را به یک موضوع خاص اختصاص می‌دهد. این موضوعات شامل: حضور اهالی روستا‌های استان قزوین در برنامه به صورت زنده، گفتگوی مجری با ایشان و نمایش تمام ظرفبت‌ها و توانمندی‌های روستا همچون: معرفی صنایع دستی، پخت نان در برنامه و ... معرفی توانمندی‌های حوزه ورزش استان با دعوت از قهرمان‌ها و چهره‌های شاخص ورزشی ، اختصاص بخش‌های برنامه به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره موضوعاتی همچون: اقتصاد دانش بنیان، تولید ملی و. می‌پردازد. همچنین در این برنامه بخش‌های متنوعی بصورت مجله تصویری برای مخاطبان به تصویر کشیده می‌شود.

در برنامه «چهلستون» از مشارکت و حضور مخاطبین نیز به واسطه ارتباط با سامانه پیامکی برنامه و ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی استفاده می‌شود.

از دیگر بخش‌های این برنامه تلویزیونی می‌توان به برگزاری مسابقه، پخش وله‌های گردشگری، بخش‌های طنز و گفتگو با حضور میهمانان ملی اشاره کرد.

«چهلستون» به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی افشار قهرمانی هرشب حوالی ساعت ۲۱:۰۰ به مدت ۶۰ دقیقه روی آنتن شبکه قزوین می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار