سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: فرهنگ سازی و انتشار پیام‌های فرهنگی درخصوص زباله، ترافیک و خدمات شهری انجام شود تا مردم در حفظ و نگهداری و نظافت شهر همراه و حامی مدیریت شهری شوند.

آقای نجفی در شورای معاونین، مدیران و روسای سازمان‌های این شهرداری با اشاره به اجرای طرح مغایرت‌گیری از املاک گفت: مسئول اجرایی طرح موظف و مکلف است کم کاری‌هایی که در اجرای طرح صورت می‌پذیرد را به صورت هفتگی در قالب گزارش ارائه دهد تا با افراد خاطی برخورد شود.

از ظرفیت نیرو‌های متخصص که در حوزه‌های مختلف مشغول به خدمت هستند در راستای اجرای طرح مغایرت‌گیری املاک استفاده شود.


بیشتر بخوانید


اقدامات مثبت و منفی مدیریت شهری همیشه مورد رصد واقع می‌شود، اصحاب رسانه، فضای مجازی و رسانه‌های گروهی همیشه فعالیت‌های مثبت مدیریت شهری را اطلاع‌رسانی کرده‌اند و انتقادات و پیشنهادات هم اطلاع‌رسانی شده که می‌تواند این امر کمک شایانی به مدیریت شهری باشد و در راستای رفع مشکلات و مطالبات مردمی از این ظرفیت بهره‌مند شد.

نباید ما از بالا به مردم نگاه کنیم بلکه ما خدمتگزار مردم هستیم و مردم باید نگاهشان از بالا به ما باشد.

 می‌طلبد سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، فرهنگ سازی و پیام‌های فرهنگی درخصوص زباله، ترافیک و خدمات شهری را انجام دهد تا مردم در حفظ و نگهداری و نظافت شهر همراه و حامی مدیریت شهری شوند.

با توجه به اینکه در فصل تابستان هستیم و مردم به پارک‌ها مراجعه می‌کنند می‌طلبد نظافت پارک و سرویس‌های بهداشتی به طور مداوم و مستمر انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار