رئیس جمهور:

بررسی اعتراضات به عدم دریافت یارانه‌ها باید سرعت پیدا کند؛ تاخیر جایز نیست/ در قضیه کنکور به اطمینان مردم خدشه‌ای وارد نشود

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: بعد از ۲، ۳ ماه هنوز برخی خانواده‌ها می‌گویند که به‌رغم اعلام اعتراض یارانه دریافت نکردند.

رئیس جمهور در جلسه روز یکشنبه هیأت دولت به ضرورت افزایش تولید نفت و گاز طبیعی برای پاسخ به نیازهای صادراتی خصوصا در میادین مشترک تاکید کرد و گفت: میادین مشترک ذخایر ملی کشور است و دولت در صیانت از این ذخایر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد. در همین راستا خوشبختانه امروز با ابتکار عمل و تلاش‌های همکاران وزارت نفت، عقب‌ماندگی‌ها در برداشت از میادین مشترک جبران شده است.

حجت‌الاسلام رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود به بهره‌برداری از ۲۰۹ طرح صنعتی و معدنی همزمان با روز ملی صنعت و معدن اشاره کرد و گفت: تکمیل حلقه‌های زنجیره ارزش مواد معدنی یکی از برنامه‌های مهم تحولی دولت است. در این زمینه برنامه‌ریزی جدی کرده‌ایم و لازم است ابعاد این حرکت به کمک رسانه‌ها برای افکار عمومی تبیین شود.

رئیس جمهور ارائه جزئیات طرح‌های افتتاح شده به مردم را امیدآفرین خواند و از مسئولان امر خواست جزئیات این کار بزرگ اعم از تعداد واحدهای فعال شده، میزان سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی و نتایج آن را با مردم در میان بگذارند.

دولت با جدیت ثبات در اقتصاد و مقابله با سوداگری را پیگیری خواهد کرد

تلاش دولت برای ایجاد ثبات در اقتصاد و مقابله با سوداگری محور بعدی سخنان رئیس جمهور در این جلسه بود.

حجت‌الاسلام رئیسی در این زمینه با تاکید بر ضرورت صیانت جدی از معیشت و سفره مردم، گفت: در کنار سازوکارهایی که برای جبران افزایش قیمت ناشی از اصلاح تخصیص یارانه‌ها در نظر گرفته شده، لازم دستگاه‌های نظارتی چه در درون و چه خارج از دولت، با افزایش قیمت‌هایی که بر مبنای سوداگری و خارج از چارچوب منطق اقتصادی اتفاق افتاده، برخورد نمایند.

رئیس جمهور بر همین اساس وزرای جهاد، صنعت، معدن و تجارت و دادگستری را مأمور کرد با بررسی دقیق وضعیت بازار با کارخانه‌ها، اصناف و تولیدکنندگانی که با افزایش بدون منطق قیمت، در راستای بی‌ثباتی و ایجاد تلاطم بازار و اقتصاد گام برداشته‌اند، برخورد قاطع کنند.

در قضیه کنکور به اطمینان مردم خدشه‌ای وارد نشود/ مخبر مامور رسیدگی به شبهات کنکور ۱۴۰۱

حجت‌الاسلام رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برخی شبهات مطرح شده درباره کنکور ۱۴۰۱، گروهی به ریاست معاون اول رئیس جمهور را مأمور تحقیق و بررسی دقیق ابعاد این موضوع کرد و گفت: کنکور نقطه اطمینان مردم به سازوکارهای سنجش و پذیرش دانشجو در کشور است و نباید اجازه دهیم هیچ خدشه‌ای به این اعتماد وارد شود.

در بخش دیگری از این جلسه، رئیس جمهور از بانک مرکزی برای تدوین و ابلاغ آیین‌نامه تسریع و تسهیل در پرداخت وام ازدواج از «حیث وثایق و تضامین» و «تعیین سقف زمان انتظار» قدردانی کرد و نظارت بر اجرای کامل این آیین‌نامه را مورد تأکید قرار داد.

رئیس جمهور گفت: ممکن است برخی شعب بانکی اعتبارات کافی برای پرداخت سریع وام به متقاضیان را نداشته باشند، اما می‌توانند با زمان‌بندی مناسب تسهیلات را متناسب با نیازمندی‌ها و درخواست‌ها مدیریت و پرداخت کنند و اجازه ندهند جوانان عزیز دچار تشویش و نگرانی شوند.

منزلت معلمان با اجرای قانون رتبه‌ّبندی تأمین می‌‌شود

حجت‌الاسلام رئیسی همچنین با اشاره به ابلاغ آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان بر لزوم اجرای دقیق و ضابطه‌مند این آیین‌نامه تأکید و تصریح کرد: منزلت معلمان با اجرای قانون رتبه‌ّبندی صیانت و حقوق آنها تأمین می‌‌شود و سطح نظام آموزشی نیز ارتقاء می‌یابد.

رئیس جمهور افزود: در کنار اجرای رتبه‌بندی باید به ابعاد دیگر آیین‌نامه نیز توجه ویژه شود تا کسانی جذب آموزش و پرورش شوند که تخصص و صلاحیت لازم را دارند و رودربایستی یا اجرای سلیقه‌ای قانون نباید موجب تضییع حقوق افراد شود.

بررسی اعتراضات به عدم دریافت یارانه‌ها باید سرعت پیدا کند 

حجت‌الاسلام رئیسی در بخش پایانی سخنان خود تسریع در بررسی اعتراضات جاماندگان از دریافت یارانه را با توجه به نزدیکی پرداخت سومین مرحله یارانه‌ها پس از اجرای طرح عادلانه‌سازی یارانه‌ها، مورد تأکید قرار داد و گفت: بعد از ۲، ۳ ماه هنوز برخی خانواده‌ها اعلام می‌کنند که به‌رغم داشتن شرایط و اعلام اعتراض خود، هنوز یارانه دریافت نکردند.

رئیس جمهور افزود: بررسی اعتراضات باید سرعت پیدا کند تا اگر کسی بدون دلیل متقن از دریافت یارانه محروم شده، یارانه‌اش پرداخت شود و اگر هم براساس مستندات واجد شرایط دریافت یارانه نیست به او اعلام شود و تأخیر در این کار جایز نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۱۴ تير ۱۴۰۱
اول دکتر ویزیت میکند بعد دارو میدهند
ولی کسانی که کار را بلد نیستند اول گردن می زنند بعد می خواهند بگویند که سر کی را ناحق جدا کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۱۳ تير ۱۴۰۱
۷۳ میلیون یارانه بگیر
۵ میلیون کارمند
۵ میلیون بازنشسته
۱ میلیون سرباز
۳ میلیون بهزیستی و کمیته امداد
۱ میلیون جانباز
۲۷۰ هزار خونواده شهید
واقعا پرداخت حقوق و سیر کردن اینهمه کارمند از دست چین و آمریکا و قطر و کویت هم برنمیاد چه برسه ایران با این همه مشکلات
راه حل بلند مدت فقط و فقط کاهش ۷۰ درصدی حقوق بگیران و یارانه بگیرانه
هر رییس جمهوری بیاد با اینهمه کارمند و حقوق بگیر کارش به شکست میکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۱۴ تير ۱۴۰۱
ناخدا با مدیرت خوب مثل رهبری می خواهیم.مخلص کاربلد برنامه نویس.و...... جانم فدای رهبر
Iran (Islamic Republic of)
IIiiiii
۱۸:۵۴ ۱۳ تير ۱۴۰۱
توی گرونی پولدارا همیشه سودشو میبرن و ما به اصطلاح برخی نمک نشناسان،بسیجی ها! بد بخت و بد بخت تر میشویم!
عموی من بسیجی ویژه مستقر در مرز هاست هنوز نتونسته پیکانشو عوض کنه!
و بیشترین هجمه رو هم از طرف همین به اصطلاح پولدار های مرفه بدون درد ۲ درصدی داریم !
من هنوز خودم نتونستم هواپیما سوار میشم!
همه حرفایی که گفتم اگه ذره ایش دروغ باشه خدا زندم نزاره!
خدایا خودت به فریاد ما برس هم باید توهین بشنوویم هم بی پول تر بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۳ تير ۱۴۰۱
جمع کنید این دهک بندی رو ظاهراً کل هنر رییسی همین بوده و مردم رو مشغول کنه و ظاهری از خودش نشون بده که می خواد عدالت رو برقرار کنه هنر داری اون فقیر رو اشتغال بده که نیازی به یارانه جنابعالی نداشته باشه و نه اینکه یارانه کارمند حقوق بگیر دولتی رو قطع کنی که به بقیه تفهیم کنی که فلانی زیاد می گرفته !؟تیم اقتصادی شما در حد دیپلم اقتصاد و لجبازی !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۳ تير ۱۴۰۱
یادش بخیر یروزی با ۴۵ تومن یارانه کلی مواد غذایی میخریدیم کارت یارانه میذاشتیم گرو لوازم خانگی میگرفتیم افسوس حالا یارانمون ی روغن ...نمیشه ن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۳ تير ۱۴۰۱
هر رئیس جمهوری بود حداقل دوسال اولش خوب بود تو ی شبه ب اندازه صدسال گرونی ببار اوردی بریدیم رئیسی خدا ازت نگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۳ تير ۱۴۰۱
خیلی متاسفم برات رئیس جمهور
که این همه بی تفاوت به قضیه نگاه میکنی
چون نمی فهمی یا خودت را زدی به نفهمی حداقل حقوق یعنی چه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۳ تير ۱۴۰۱
ماتحت پوشش کمیته امداد هستیم وهیچ درامدی هم نداریم بعد مارو جزدهک ۴تا ۹ زدن و۳۰۰ هزار مدهند بعد همسایه ما با دارا بودن دو خودرو وخانه درشهر که اجاره داده ودو مغازه در روستایمان نفری ۴۰۰هزار میگیرند اعتراض پیامکی زدیم فقط یه کد رهگیری فرستادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۳ تير ۱۴۰۱
احسنت گل گفتی ما هم همینطور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۱۳ تير ۱۴۰۱
ساخته شدن یک خونه روی یک ویرونه خیلی زمان و زحمت بیشتر میخواد تغییرات اساسی که رئیس جمهور عزیز دادن تا چند مدت دیگه نمایان میشه و می فهمید چقدر واسه پایداری ایران و وضع مردم و انقلاب خوب و مفید وموثر بوده ، شرایط برای همه سخته ولی این سختی باعث میشه که قوی تر از همیشه بلند بشیم ، یک نفر نمی تونه به ۸۰ میلیون آدم جواب بده باید صبر داشته باشیم و همه در هر جایگاه و قشر و ... برای آینده ای زیبا بجنگیم، من خودم از دهک های پایین هستم و واقعا شرایط زندگی برام خیلی سخت شده ولی میدونم که این اوضاع برای پایداری آینده نیازه ، فقط باید صبر کنیم و به رای خودمون اعتماد کنیم ، با توکل به خدا همه چی درست میشه ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۳ تير ۱۴۰۱
همش حرف ودیگر هیچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۱۳ تير ۱۴۰۱
با دستورات آبدو خیاری تو هیچ سرعتی در انجام کاری صورت نمیگیرد به جز سرعت افزایش روز به روز قیمت ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۱۳ تير ۱۴۰۱
سلام ، لطفا در دهک بندی یارانه ها به اشخاص و بازنشسته نیز بازنگری و برابر عدالت اجتماعی رسیدگی شود ، فرزند خانوار جزو یارانه بگیر سرپرست است که تفکیک آن میسر نگر دیده وخود شاغل ودارای درآمد ویا متاهل و مستقل ودرآمد جدا وغیره هست وام دریافتی سرپرست و اقساط آن هم باید پر داخت شود ودر گردش مالی سرجمع به حساب خانوار محسوب شده است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۱۳ تير ۱۴۰۱
سلام و خدا قوت ، لطفا درمورد رتبه بندی معلمین بازنشسته هم برابر مصوبه مجلس شورای اسلامی رسیدگی تا از احکام رتبه بندی و قوانین آن بهر ه مند شوند باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۱۳ تير ۱۴۰۱
چرا رییسی حرفاش قشنگه ولی درعمل صفر یا کسی حرفاشو گوش نمیده
Iran (Islamic Republic of)
الن
۱۰:۱۹ ۱۳ تير ۱۴۰۱
خبری از یارانه نیست و نخواهد بود اینها همه فریب هست. ما همه جز دهک دهم هستیم .......
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۱۵ ۱۳ تير ۱۴۰۱
بابا بزرگ من بچه مریض دارم، به خاطر رضای خدایت عدالت رو رعایت کن و یارانه ی مسدود شده ما رو آزاد کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۳ تير ۱۴۰۱
آقای رئیسی رئیس دولت محترم شما سه ماه و نیم بازنشستگان محترم تامین اجتماعی را معطل خودتان کردید برای حقوقی که از جیب خودشان هست نه از جیب مردم و بودجه مملکت وهرروز سر سفره خودتان با آرامش مینشینید و غذا میل میکنید بدون هیچگونه جوابی به خواست این عزیزان بعد از بررسی اعتراضات به عدم دریافت یارانه‌ها و ... صحبت می کنید؟ کدام قسمت را باور کنیم نقد را یا نسیه را؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۱۳ تير ۱۴۰۱
کمرم درد می کنه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۱۳ تير ۱۴۰۱
بابا ایی چ دهک بندی بود ؟؟؟ بقران بقران عدالت رعایت نشده ما ۲ نفریم تحت نماد حمایتی بهزیستی زیر ۳۰۰ ب هر نفرمون دادن بدون خودرو و شغل ودرامد زنگ میزنم میگه جرو دهک چهارم تا دهم هستین مگه میشه؟؟؟ رئیسی خود شما تو رسانه دولتی گفتی تحت پوششیها نفری ۴۰۰ هزار کو عدالتت کو انصاف؟؟؟؟؟؟ خدا کسی رو ک دهک بندی کرد لعنت کنه اون شخص بیاد یارانه مو بهش بدم ببینم با یارانه من میتونه همه کالاها ک هزار درصد گرون کردن بخره ننگ بر شماها بقران فقیر بودیم ولی راضی بودیم الان فقیرتر فقیرتر شدیم قدرت خرید همون نیم کیلو چیزی ک میخریدیم هم ازمون گرفتین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۱۳ تير ۱۴۰۱
همانطور که به اعتراض باز نشستگان تامین اجتماعی رسیدگی نشد وقانونی که نماینده خودتان امضا کرده است زیر پا گذاشتید واجرا نکردید این مورد هم رسیدگی میشود
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۹:۳۴ ۱۳ تير ۱۴۰۱
ما الان سه ماست منتظر اعلام نتیجه بررسی اعتراض خود هستیم آخر این چه بررسی است که به سرانجام نرسیده و پول واریز شده هنور مسدود است *** سیر چه خبر از گرسنه ****
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۱۳ تير ۱۴۰۱
گرانی گرانی گرانی ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۱۳ تير ۱۴۰۱
جناب آقای رئیس جمهور اگر می خواهید به اطمینان مردم خدشه ای وارد نشود و مردم به مجموعه دولت اطمینان کنند اینقدر زمینه فساد در پیکره دولت ایجاد نکن کارکنان را به نون شب محتاج نکن تا روی به فساد بیاورند و حراست و بازرسی ادارات را که تبدیل به واحدهای کاملا ناتوان تبدیل شده اند قدرت و توانایی لازم بدهید تا کارکنان فاسد را شناسایی و برخورد کنند ونظم واجبات حاکم شود و برای رفاه کارکنان صندوق حمایت از مسکن کار گران و کارکنان تاسیس کنید تا ضمن با مشارکت آنها و دولت صندوق مطمئنی برای تهیه مسکن آنها فراهم شود و در شهرهای تفریحی و زیارتی سویتهای جمع و جور و مناسب برای اسکان مهیا کنید تا آنها قادر به مسافرت شده و به رعایت قانون و سازمان و شغل خود باشند نه با تربیت کارمند و کارگری که همیشه احساس ظلم از جانب دولت را داشته باشد و به گمان خودش به دنبال احقاق حق و طلب آن از مردم و ارباب رجوع باشد .جناب آقای رئیس جمهور اول کارکنان دستگاه های اجرائی خودت را که باید کار مردم را انجام دهند و موجب رضایت مردم شود انجام بده که هم کم هزینه تر است و هم باعث سلامت جامعه وبهبود امور می شود.ای دولت بیدار شوید و مشکلات را عمیق تر بازبینی کنید و اینقدر با تصمیمات آنی و
سطحی نگری مردم را از خود نرانید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۱۳ تير ۱۴۰۱
خدا ازت نگذره که مملکت رو نابود کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۱۳ تير ۱۴۰۱
باید؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۱۳ تير ۱۴۰۱
دانش آموزان و خانواده های آنان خواستار پاسخ های منطقی درباره ی تقلب در کنکور هستند و واقعا برای افرادی که حقشان تضییع شده است .سازکارهای جبران برای آنها در نظر گرفته شود و افراد متقلب .مجازات شوند نه اینکه فقط حرفی زده شود و هیچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۱۳ تير ۱۴۰۱
خوشحال که داری دستور نیدی؟!؟! اما از عمل خبری نیست!!؟ مَثَل شما درقرآن، به شاعرات می مانند که حرف می زنند، بدون اینکه عمل کنند واینها دروغگویانند که سرگردان هستند!؟؟
ان شاالله چوب خدا برسرشماها فرود خواهد آمذگد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۱۳ تير ۱۴۰۱
باشگاه مدیونی بخای نشر ندی شاید منشی ومشاورن چیه رئیسی خوندن ب گوشش رسونده مدیون قصه ی ایی زنی نشر ندی ی آشنایی قسم میخورد ی هفته س روغن نداریم با ۵رنفر عائله بیوه ماهی ۱ تومن بیمه شوهرش بود ب گل کاشتین خیلی اوسری ۴۹۰ اضاف کردین حالا بگو تفری ۳۰۰م ۵ نفرش میشه ۱۵۰۰ رویهم ماهی ۳ تومن ..بنظر شماها ی خوتواده ۵ نفره ماهی ۳ تومن با ایی گرونی ۱۰۰۰ درصدی تو چطوزندگی کنن ؟؟؟ چندین مغازه رفت ی روغن بهش ندادن تا موقع یارانه صدقه ی تو ...بابا ی روغن شده نیم میلیون ... ی کیسه برنج ۷۰۰ تومن ..مرغ وبقیه میوه ک کلان حذف شد ایی چ تصنیم افتضاح واشتباه بود کردی بودجه دولت صفره همش دستو تو جیب ملت فک نکن دو ریال یارانه دادی میتونیم همچی بخریم ایکاش ۴۵ تومتا حذف میکردی کلا ..یارانه جدبدم نمیدادی کل اجناس قیمت پارسال بود ایکاش هزاران درود ورحمت ب روحانی لعنت ب دولت سیزدهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۳ تير ۱۴۰۱
شما نگران اون خانواده نباش ، چرا الکی جو میدین ما هم ۵ نفر با حقوق ۴ تومن تازه سه نفر دانشجو و دانش آموز هستیم و کلی خرج هایی که به فکر شما نمیرسه داریم ولی خدا بزرگه نمی گم همه چی عالیه ولی با کمی برنامه ریزی و قناعت حالمون خیلی هم خوبه الکی جو نده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۳ تير ۱۴۰۱
نگران هستم چون همسایه س کاملا میشناسم اونم بچه محصل داره حالا تو چرا گر گرفتی ؟؟؟ واسه رئیست تو لابد از جایی دیگ باز درآمد داری وقتی یکی محتاج ی قاشق روغن تو چ میدونی فقر چیه اجاره خونه ای مغازه ای داری ایی حرف شما مفت نمیارزه ماهی ۳ تومن میشه برنج ومثلا مرغ بقیه کالاها از کجا بیارن تو لابد هیچی نمیخوری جونتون باد هواس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۳ تير ۱۴۰۱
ناشناس ۵۴...۱۱ زر مفت نزن شاید تو راضی باشی روغن نیم میلیونی بخری مرغ کیلوی ۶۰ شایدم میتونی بخری شک دارم با حقوق ۴ تومن راضی باشی حداقل حقوقت ۲۰ تا هس هیشکی با حقوق ۴ تومن نمیتونه فرزندشو بفرسه دانشگاه خودتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۱۳ تير ۱۴۰۱
از مهمترین راههای رهایی از مشکلات اقتصادی، آلودگی هوا و ترافیکهای روز افزون شهرهای بزرگ، کوچ دادن نیمی از جمعیت شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، تبریز و شیراز به بخش های کم جمعیت یا بدون جمعیت و دستکم به فاصله 300 کیلومتری این شهرهاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۱۳ تير ۱۴۰۱
آقای رئیسی ما ملت مگر چه بدی در حق جنابعالی کردیم و اینجوری داری از ما ملت مظلوم انتقام میگیری؟؟؟؟دیگه اینقدر اقلام رو گران کردی'کافیه....دیگه توان واسه ما ملت نمونده..آقای رئیسی ما ملت بدی نیستیم..آیا میدانی با سیاست های اشتباه جنابعالی علاوه بر گران کردن کالا،چقد اجاره خانه ها افزایش پیدا کرده؟؟؟ب زودی شاهد حضور مردم با چادور برای زندگی در پارکها و حاشیه شهر ها خواهی بود..آنوقت آبرویی برایتان در سطح جهان باقی نخواهد ماند..و دیگران گویند کشوری ک با این همه عظمت ثروت مردم آن حتی از داشته سرپناه هم محرومند..ب تاریخ چ جوابی خواهید داشت؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۱۳ تير ۱۴۰۱
دمت گرم احسنت ب شما
Germany
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۳ تير ۱۴۰۱
اتفاقا من در شهری کوجک بعد بیست روز نتوانستم خانه پیدا کنم خانه نیست انکه هست هم قیمت نجومی حتی چادر هم گراته چکار باید کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۳ تير ۱۴۰۱
دلیلش اینه چون ملت بهش رائ ندادن داره بهمون ظلم میکته ایی ک خود درآورده س منتخب دولت ن ملت لج کرده
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۸:۲۶ ۱۳ تير ۱۴۰۱
جایز نیست یعنی چی // حلاله حرامه مکروه ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۱۳ تير ۱۴۰۱
حتی اگر کشور قانونمندی داشتیم دهک بندی صحیح امکان نداشت،ایران که جای خود داره! دو نفر با صدها برابر اختلاف سطح دریک دهک هستند،ضمن آنکه ندادن یارانه به کسانی که سرمایه های کلان کشور را به دلیل قوانین معیوب وبیعدالتی جمع کرده اند،تاثیر چندانی ندارد.اول باید همه چیز آزاد شود وغیر دستوری از جمله آب وبرق وگاز وبنزین وگازوییل نان ومیزان دستمزد و...وسرمایه ملت را به عناوین وقیمتهای مختلف به باد ندهیم وسپس مالیات روی تمام املاک به نسبت ارزشش گرفته شود مانند کشورهای موفق،وسپس بین همه برابر تقسیم شود،رقم چند میلیونی ماهیانه به هرکس میرسد،به نحوی که یک بیکار وضعیفترین فرد توان زندگی درسطح نصف متوسط جامعه را داشته باشد.آیا این کشور ومنابع عظیمش فقط درکلام ومواقع جنگ وبرداشتن پول از بیت المال برای محافظتش متعلق به همه است؟ به امید دانایی وعدالت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۱۳ تير ۱۴۰۱
بنده از سال 95یارانه نمیگیرم ومشکلی هم نداشتم ولی با مشکلاتی که از دولت رئیسی بوجود آمده بنده احساس نیاز کردم به یارانه ودخواست رسیدگی داشتم -متاسفانه تاکنون به درخواست بنده جوابی داده نشده .
Iran (Islamic Republic of)
کارشناس
۰۷:۴۱ ۱۳ تير ۱۴۰۱
آقای رئیس‌جمهور لطفاً برای تمام کسانیکه اعتراض زدند و درخواست واریز یارانه داشتند یارانه‌شان را دوباره وصل کنید، چون این افراد قطعاً به مبلغ یارانه نیاز و احتیاج دارند و جزء طبقات کم‌برخوردار و ضعیف جامعه هستند؛ یک فرد ثروتمند و متمول مثلِ یک تاجر یا کارخونه‌دار یاپزشک جراح هیچوقت نمیاد شأنش رو بیاره پایین برای چندرغاز یارانه 300 هزار تومنی اعتراض بزنه پس کسیکه اعتراض زده قطعاً نیازمنده یارانۀ همه اعتراضیها رووصل کنید لطفا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۶ ۱۳ تير ۱۴۰۱
فقط الکی دستور،باید اینطوری بشه دستور میدم اونطوری بشه،اینهم شد مملکتداری؟چرا ایران با قدمت و قدرت دیرینه اینقدر ذلیل و خوار شود؟چرا نمیتوانیم مانند کشوری مثل ژاپن بی حاشیه باشیم؟چرا نباید مردم با اینهمه معادن و ثروت خدادادی در رفاه باشد؟چرا ثروتمان برای دیگران و افراد بی لیاقت خرج شود و خودمان زباله گردی کنیم؟چه کسانی جوابگو هستند؟خدایا دردمان را به کی بگوئیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۰ ۱۳ تير ۱۴۰۱
جناب رییسی نامه هایی که برای دفتر شما در مورد کار شکنی مسئولین ادارات ارسال میشه واقعا مطالعه می فرمایید ..
شما اول باید سیستم داخلی رو که بیمار هستند درمان کنید تا مشکلات معیشتی و اقتصادی خانواده ها حل شود ...
آیا با دستمزد کارگری میشه یه خونه یا ماشین خرید خودمون بدرک که دیگه رفتنی هستیم . بچه های ما تو آینده چگونه زندگی می کنند وقتی از پدر هیچ ارثی نمی برند ..تو این دنیا که بدبختیم تو اون دنیا هم با لعنت فرزند ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۴ ۱۳ تير ۱۴۰۱
خوشش میاد ملت اعتراض و التماس کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۳ ۱۳ تير ۱۴۰۱
بنده رو با سرمایه دار شمال شهر تهران که سرمایه اش هزار هزار میلیارد است یکی کردن و دهک دهم قرار گرفته ام خداوند لعنت کند خداوند لعنت کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۲ ۱۳ تير ۱۴۰۱
هی میگه باید بشود باید نشود ظاهراً این آقا از بتن جامعه و دولت خودش بی خبر و بی اختیار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۰ ۱۳ تير ۱۴۰۱
دولت گداپرور ...این دولت خوشش میاد مردم التماس کنن ،کارمند حقوق بگیر دولتی هستم و تنها راه امرار معاش زندگی ام حقوق است و همسرم هم خانه دار و دو فرزند دارم برای چی و طبق کدام اصول باید یارانه بنده قطع شود !؟خداوند لعنت کند بانی و باعث اون رو ،افزایش تورم ۱۰ برابر افزایش حقوق امسال است این یعنی چی !؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۷ ۱۳ تير ۱۴۰۱
هرچی خواستم چیزی در مورد این شخص بنویسم نتونستم واقعا خستم وقتی میرم شیرینی بخرم و میبینم زنی 25 ساله با بچه از سطل زباله در میاد شیرنی که نخریدم هیچ الان هنوز سرم درد میکنه جای اون زن و بچه را با مسولین عوض کنید
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۲:۲۴ ۱۳ تير ۱۴۰۱
والله به پیر و پیغمبر قسم آقای رییس جمهور محترم آمار پرداخت یارانه که به شما گفته اند اصلا درست نیست و اعداد وارقام دروغ به شما گفتند چون خود شما گفتید که فقط به دهک دهم یارانه نقدی نمیدید و بقیه یا برای هرنفر400هزارتومان ویا نفری300هزارتومان پرداخت میشه .چطور من نوعی که بازنشسته هم هستم وبا افزایش امسال حقوقم زیر ده میلون تومانه اونوقت من را دهک دهم قرار دادید.اعتراض هم کردم .که ثبت شده وبعدش 865هزار تومان برای خانواده 3 نفره من یعنی نفری300 یارانه یک ماه واریز کردند که اونم قابل برداشت نیست و اون 35هزار تومان هم بابت وام یارنه قبلی کم شده.پسرم لیسانس حسابداری و بیکاره وخرج توی جیبشو من از اهمین حقوق بازنشستگی میدم اونوقت چطور یارانه من جانباز و آزاده را هم قطع کردید.به همه مقدسات من فقط حقوق بازنشستگی دارم .ولی اینقدر تبلیغ دروغ در مورد رسیدگی به جانبازان شده که خود شما مسولین هم باورتون شده .من یارانه حق خودم و خانواده ام را میخواهم .واین را بگم من شخص شما و معاون شما را مسول میدانم .علیرضابساک جانباز50 درصدوآزاده 98ماه اسارت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۳ ۱۳ تير ۱۴۰۱
پسر من کارگر فصلی ودرسال پنج ماه براش بیمه رد میشه ومستاجری که صاحب خونه جوابش کرده یارانشو قطع کردند ودهک ده محسوب شده
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۴۴ ۱۳ تير ۱۴۰۱
من نه غربگداهستم ونه ازآلبانی پیام دادم،
خدانگذره ازتون همه ی اجناس صدبرابرشده، به خداخسته شدیم،
این۳۰۰تومن ارزشش از۴۵تومن که میدادن کمترشده، همینطوری پیش بره هیچ چیز ازسفره ای که قول داده بودیدبزرگتربشه باقی نمیمونه،
این۳۰۰تومن هم حق همه ی مردم هست،نمیتونیدبه بهونه های واهی برای حدود۱۳میلیون نفرروقطع کنید،
بترسیدازآخروعاقبت کارهاتون،
یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۱۳ تير ۱۴۰۱
تنها راه نجات : اللهم عجل لولیک اافرج
تعجیل در فرج صلوات
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۱:۱۷ ۱۳ تير ۱۴۰۱
اقای رئیسی که میخوای به خودت بیای با شعار فقر را ریشه کن میکنم و عدالت برقرار میکنم اومدی بجاش الان قفر رو ریشه کن کردی
بعدشم این دستور شما به سوم شخص مفرد کاری کاری رو درست نمیکنه اینجا ریاست جمهوری که تو نشستی صندلی قاضی که نیست صبح تاشب همش باید توی اخبار بشنویم باید بشود باید باید باید اخه یه نفر باید بشه که به دستور شما چشم وقتی شما هر دستور که میدی وزرای خودت انجام ندن دیگه از کارمند بانک و رئیسش انتظار داری دستور تورو که هر هفته از یه وام رونمایی میکنی اجرا کنن فکر نمی کنی این وام ها نیاز ضامن و دوتا چک و هزار کوفت و دردسر و زهر مار داره رئیس شعبه هم که انگار داره از ارث باباش پول میده این چه وضع مملکت داریتونه بلد نیستی برو همون جایی که بلدی کار کن
امد وارم این نوشته ها از فلیتر سفت و سخت آقایون عدالت خواهyjcو مثلا حامی ملت رد بشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۱۳ تير ۱۴۰۱
اگه به اندازه سر سوزن شرف دارید قیمت مسکن رو درست کنید
Germany
ناشناس
۰۰:۵۵ ۱۳ تير ۱۴۰۱
مردم رو به گدایی بردند منت هم می ذارند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۱۳ تير ۱۴۰۱
چرا فقط نشستین و حرف میزنید بیاین وسط میدون مثل حاج قاسم
Canada
ناشناس
۰۰:۴۵ ۱۳ تير ۱۴۰۱
بی خیال حاجی،مملکت خودش داره اداره میشه،شما هم فردا به مناسبت آلودگی هوا تعطیل شده واسه خودت برو بگیر بخواب،پس فردا هم سه سال مرخصی با حقوق واسه خودت رد کن به زندگیت برس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۱۳ تير ۱۴۰۱
سهام عدالت چی؟؟؟!!!!

چرا کسانی که به ناحق از از سهام عدالت محروم شده اند اعتراضشان بجایی نمی رسد؟؟؟؟!!!!
Germany
ناشناس
۱۰:۵۱ ۱۳ تير ۱۴۰۱
این سهام سهامها الکیه خودت ناراحت نکن اینها فقط بدرد موقعی که به مردم احتیاج دارند وبرای مانور دادن می خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۱۳ تير ۱۴۰۱
ا نایط ک اعترااض دهک بندی زدن چی؟؟؟؟؟ ب ما ک نفری زیر ۳۰۰ دادن درحالیکه تحت نها د حمایتی بودیم بدون خونه وخودرو درامد وشغل کجاش انصاف؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۱۲ تير ۱۴۰۱
خداازتون‌نگذرد‌‌همه‌مسئولین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۱۲ تير ۱۴۰۱
مرسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۱۲ تير ۱۴۰۱
جناب آقای رییسی عزیز
به عمل کار برآید. به دستور و سخنرانی نیست. حتما یجایی روی کفه ترازوی عمل در خدمت گذاری ملت کم گذاشتید که الان کفه مشکلات و کمبودها سنگین و نامتوازن شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۱۲ تير ۱۴۰۱
باشه، الان
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته
۲۳:۱۶ ۱۲ تير ۱۴۰۱
برای حرفت تره هم خور نمی کنند زیردستات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۲ تير ۱۴۰۱
بنده خدا خبر نداره که خود اپراتورها که تماس میگیریم میگن رئیس جمهور یه چیزی گفته دستور نداده که.عا.،واقعا جای تأسف دارد ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۲ تير ۱۴۰۱
وقتی میریم تو سایت مربوط به اعتراض هنوز نوشته در حال بررسی و هنوز ماشینی که ۲ سال پیش فروخته ام و به نام من نیست و پلاکش فک شده و تو راهنمایی رانندگی هست را به نام بنده نوشته شده است.آخه این چه بررسی هست که اینقدر طولانیست.یارانه اردیبهشت را هم ریختید به حسابمون ولی مسدود کرده اید.تا فقط دهنمونو ببندید؟یارانه خرداد را هم که بهمون با همین شرایط مسددود شده هم ندادید با این گرونی! بابا این چه دهک بندی هست که دهک من کارمند بدون هیچ شغل دوم باید با اون ترلیاردره یک باشه.این چه عدالتیست؟!
YJC نظر بنده را انتشار بده تا بلکه یک مقام مسئول بخوندش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۲ ۱۳ تير ۱۴۰۱
هی بنویس هی شکایت ابراهیم بت شکن درستش می کنه خیالت جمع تنها کاری که ازش برمیاد مردم رو وادار به التماس کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۲ تير ۱۴۰۱
دیروز رادیاتور ۲۰۶ قیمت کردم ۶۷۰ هزلرتومان امروز رفتم گفتند ۸۹۰ هزارتومان مگر این مملکت صاحب نداره
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۴۵ ۱۳ تير ۱۴۰۱
بله دوست‌عزیز.اینجا قانون زوربرسی هست زور من و شما زیاد نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۱۳ تير ۱۴۰۱
رادیاتور رنو 5 چنده ؟
Germany
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۳ تير ۱۴۰۱
یه تعویض روغن وفیلتر ها شده ۸۵۰هزار تومان بله ما دهک دهم هستیم از کارتهامون خیلی براشت شده بله در همین ماه یه تعویض انبار اگزز ۸۰۰هزار و یه تعویض تسمه دینام ۳۰۰هزارتومان ..............وا ویلا چه می خواهد بشود مگه حقوق کارمند چقدر است ........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۲ تير ۱۴۰۱
دست دولتهای قبل در یک جیب کارگران و بازنشستگان (صندوق تامین اجتماعی)بود این دولت دستهایش را همه جیب‌ها کرده است ،لطفا دستهای خود را ازجیب کارگران و بازنشستگان بیرون بیاورید
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۳۴ ۱۲ تير ۱۴۰۱
خدا ازت نگذره ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۱۳ تير ۱۴۰۱
الهی آمین الهی آمین الهی آمین کاری ک رئییسی کرد هم امریکا با ما نکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۱۲ تير ۱۴۰۱
شیخ برنامه هایت خوب هستند ولی نظارت ندارد برنامه هایت افتضاح شده
نظارت نظارت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۱۲ تير ۱۴۰۱
خدا قوت سید عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۲ تير ۱۴۰۱
یارانه حق همه مردم ایران است. اگر عدالت علی را قبول دارید ایشان به همه یکسان از بیت المال میگرفتند اگر کشورهای غربی را الگو قرار دهید آنها سالهاست طبق الگوی یکسانی به همه یارانه میدهند. اگر میخواهید یارانه ندهید اسمش را عوض کنید و بگویید آنهای که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند حقوق میدهید. والا کسانی که در کشور مالیات میدهند و از منابع ملی سهم میبرند به طور یکسان. بفهمید که چوب خدا صدا ندارد اینهمه به مردم ظلم نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۱۲ تير ۱۴۰۱
باور کردیم منتها نمی دانیم این جمله امری بود یا دستوری ویا تاکیدی خداقوت یاور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۱۲ تير ۱۴۰۱
آقای رییسی به نظر شما یارانه ده درصد افراد جامعه نیاز به این همه سختگیری دارد
وقتی شیوه حذب معلم درست نیست رتبه بندی بی معنی است معلم باید از طریق دانشگاه فرهنگیان جذب شود وحقوق بالا بگیرد تا بدون دغدغه به ارتقای علمی سرمایه انسانی کشور بپردازد درکنار این اقدامات باید آموزش وپرورش رایگان تاپایان دوره دانشگاه اعمال شود تمام مراکز آموزشی خصوصی وخاص بسته شوند وامکانات مناسب در اختیار مدارس ودانشگاه های دولتی قرار بگیرد مانند کشور فنلاند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۱۲ تير ۱۴۰۱
چرا مثل فنلاند خیلی از کشورهای متوسط آموزش رایگان دارند ریشه تمام مراکز غیردولتی را بخشکانید . هرچه لازم است خرج کنید و مدارس را به قبل از خصوصی سازی برگردانید. که همه آموزش یکسان و رایگان تحت نظارت دولت داشته باشند الان هر مراکز برای خود روش آموزشی مخصوص به خود دارد و آموزش و پرورش در حاشیه است. فکر عاجلی برای مدیران و مسئولان کشور کنید که متاسفانه از این مدارس بیرون میآیند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۱۲ تير ۱۴۰۱
بخواب بابا .تمام مملکت رهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۱۲ تير ۱۴۰۱
خودت بخواب بدبخت البانی نشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۲ تير ۱۴۰۱
من با رئیسی رای داده بود چون فکر میکردم که ایشان بتواند چهل سال ریل گذاری اشتباه را درست کند. درصورتیکه کاملا اشتباه میکردم خود ایشان همان ریل گذار است و شاید ایشان هیچ اصلاعی از اقتصاد و شرایط ندارد به طور خلاصه ایشان استعداد حداقلی ندارد که بتواند از توان نیروها استفاده کند. پس مردم را به آلبانی نشین خطاب نکن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۱۳ تير ۱۴۰۱
برو بابا یجیزی یاد گرفتی آلبانی نشین چیه؟؟؟؟ مگ دروغ میگه رئیسی چ کار مثبتی کرده ک ازش دفاع میکنی مدتو بیچاره کرد با گرونی ۱۰۰۰ درصدی لعنت ب تو واون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۱۳ تير ۱۴۰۱
فعلا ک کل ملت بدبختن بجز تو .....کوری یا کری نمیبینی مردم بیچاره شدن آلبانی چیه لعنت ب خودتو حرفای مزخرفت معلومه کی آلبانی نشین دمت گرم ناشناس ۳۵...۲۱ گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۱۳ تير ۱۴۰۱
باز خوبه تلویزیون یه چیزی یادت داد به نام البانی که همش میگی البانی البانی. برو کف بازار ببین چه خبره یک سطل ماست ۲ کیلویی با ۴ کیلو دوغ خریدم ۱۵۰ هزار تومن یعنی حقوق یک روز کاری ام حالا هی بگو البانی البانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۴ ۱۳ تير ۱۴۰۱
ناشناس 23:07 یعنی از شما کثیف تر تو این مملکت پیدا نمیشه که معترضین به معیشت رو سیاسی جلوه بدین و چشم و گوش بسته تیکه بندازید ...آلبانی نشین کیه هی زر زر می کنید متحجر عقب افتاده
Germany
ناشناس
۱۱:۰۱ ۱۳ تير ۱۴۰۱
مثبت دادم که ان پاسخ دهنده بی مغز ادم بشه البته اگه بفهمه
آخرین اخبار