۷۰ درصد مصوبات حوزه تولید و صنعت آذربایجان غربی عملیاتی شده است

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی گفت: حدود ۷۰ درصد مصوبات بازید استاندار در قالب یکشنبه‌های صنعت در استان عملیاتی شده است.

جواد کرمی عصر یکشنبه در حاشیه بازدید استاندار آذربایجان غربی از برخی واحدهای تولیدی و صنعتی ارومیه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: بطور مثال اگر یک واحد اقتصادی درخواست تسهیلات بانکی داشته است، مراحل ارائه تسهیلات بانکی آغاز شده و وارد فاز عملیاتی شده است.

او با تاکید بر اینکه یکشنبه‌های صنعت تحت هیچ شرایطی تعطیل نخواهد شد،  گفت: بازدید میدانی مسوولان از واحدهای اقتصادی و قرار گرفتن در جریان مشکلات آنان نقش بسزایی در رفع موانع تولید دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی در توضیح بازدید امروز گفت: استاندار آذربایجان غربی و مدیران حوزه‌های مرتبط از واحد صنعتی «کیمیا کلر کبودان» و محموعه صنعتی «آلدورا» باردید کرده ودر جریان مسایل و مشکلات آنها قرار گرفتند.

کرمی می گوید:مشکلات این دو واحد صنعتی و تولیدی مربوط به برق، معارض در سند مالکیت و ارائه تسهیلات بانکی بود که با دستور شخص استاندار مراحل پیگیری و بر طرف شدن مشکلات آنها آغاز شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.