رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی کردستان و در شهرستان سنندج برگزار می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: پس از درخواست هیأت دو و میدانی کردستان در خصوص برگزاری رقابت‌های قهرمانی نوجوانان کشور به میزبانی کردستان، فدراسیون دو و میدانی کشور تاریخ برگزاری این مسابقات را اواخر تیرماه در سنندج اعلام کرد.

حامد جولایی گفت: مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان در دو بخش آقایان و بانوان در روز‌های ۲۶ تا ۳۰ تیرماه به میزبانی سنندج و در مجموعه ورزشی ۲۲ گولان این شهر برگزار خواهد شد.

او می گوید: با اعلام فدراسیون بیش از ۴۰۰ ورزشکار دختر و پسر به نمایندگی از استان‌های سراسر کشور به مدت پنج روز در مواد مختلف رشته دو و میدانی با یکدیگر پیکار خواهند کرد.

جولایی گفت: تیم هیأت دو و میدانی استان کردستان که میزبانی این دوره از رقابت‌ها را برعهده گرفته است با ۲ تیم کردستان (الف) و کردستان (ب) به مصاف حریفان خود می‌رود.

با اعلام فدراسیون دو و میدانی کشور نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها جواز حضور در اولین مرحله اردوی آمادگی ملی پوشان کشور برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا را کسب خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.