برادران گفت: تولید وتجارت به عنوان بازوان توانمند اقتصاد مورد توجه هستند.

برادران معاون وزیر صمت در مراسم تجلیل از صاحبان صنایع و صنفوف نمونه استان مرکزی در اراک گفت: رویکرد جدید وزارت صمت توجه به تولید وتجارت به عنوان بازوان توانمند اقتصاد است.

برادران گفت: توجه به زنجیره تولید و خوشه‌های صنعتی برای تکمیل چرخه تولید از راهکار‌های رسیدن به توسعه اقتصادی و افزایش ظرفیت هاست.

به گفته معاون وزیر صمت با تامین مواد اولیه و تکمیل چرخه تولید می‌توان با بهره مندی از ظرفیت‌های موجود تولید و اشتغال را تا دوبرابر افزایش داد.

برادران می‌گوید: توانمندی‌ها وظرفیت‌های صنعتی استان مرکزی برای رسیدن به رشد و توسعه هرچه بیشتر اقتصادی کشور تاثیرگذار است.

سهل آبادی رئیس خانه صنعت و معدن کشور هم در این مراسم گفت: با بهره مندی از دانش تخصصی وگسترش فعالیت‌های شرکت‌های دانش بنیان صنعت و تولیدات صنعتی کشور در مسیر بالندگی قرار گرفته است.

سهل آبادی گفت: لازم است با چابک سازی نظام اداری و کاهش هزینه‌ها مسیر رسیدن به توسعه را بیش از پیش هموار کرد.

کریمی نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم از برخی خصوصی سازی‌ها در سال‌های گذشته و ایجاد مشکلات فراوان در برخی واح‌های صنعتی بزرگ و نامدار استان مرکزی انتقاد کرد.

کریمی گفت: بسیاری از ظرفیت‌های صنعتی در استان مرکزی با چالش مواجه شدند که انتظار می‌رود با حمایت حداکثری برای احیا ظرفیت‌های مغفول در این واحد‌های صنعتی تلاش کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.