مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان گفت: مجوز برگزاری نمایشگاه‌های خارجی به شرکت نمایشگاه های کاسپین زنجان واگذار شد.

قندیلی گفت:  برنامه‌ریزی استان زنجان برای توسعه صادرات غیرنفتی با رویکرد صنعت نمایشگاهی تقویت شده است.

او می گوید: استان زنجان ظرفیت و فرصت‌های بسیار زیادی در توسعه صادرات کشور در گروه کالا‌های مهم و اثرگذار دارد، از طرفی با توجه به رونق کسب و کار و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده، می‌بایست به سمت صادرات هدفمند و برنامه‌ریزی شده پیش برویم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی کاسپین گفت: با کسب مجوز برگزاری نمایشگاه‌های خارجی توسط شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان (کاسپین)، برنامه‌ریزی برای حضور در نمایشگاه‌های منطقه‌ای و اختصاصی سازماندهی شده و اکنون در حال اطلاع‌رسانی و پذیرش شرکت‌ها در نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، برق و تأسیسات سلیمانیه عراق بوده و دومین نمایشگاه اختصاصی ایران در کراچی پاکستان در حال انجام است.

به گفته قندیلی با دریافت مجوز برگزاری نمایشگاه‌های خارجی، به دنبال برگزاری نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در کشور‌های عراق، شبه قاره هند و آفریقا با محوریت زنجان و با حضور سایر استان‌ها بوده و مکاتبات و اقدامات آن نیز در دستور کار قرار گرفته است.

او گفت: این مرکز به عنوان مدرن‌ترین مرکز نمایشگاهی شمال‌غرب کشور فعال است وتاکنون مراکز نمایشگاهی تهران، مشهد، اصفهان و میاندوآب موفق به دریافت مجوز رسمی برگزاری نمایشگاه‌های خارجی از سازمان توسعه شده بودند که اکنون استان زنجان به عنوان پنجمین مرکز نمایشگاهی فعال ایران موفق به کسب مجوز‌های لازم شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان می گوید: نخستین بانک اطلاعات صنعتی و تجاری استان زنجان با محوریت صنعت نمایشگاهی تدوین شده، تا به واسطه برگزاری و اعلام فراخوان نمایشگاه‌های خارجی با همکاری سازمان صمت، اتاق بازرگانی، شرکت شهرک‌های صنعتی، پارک علم و فناوری، خانه صنعت، اتحادیه صادرکنندگان و انجمن و تشکل‌های تولیدی، صنعتی، خدماتی و بازرگانی سهم موثری در افزایش تولید، رونق اقتصادی، اشتغالزایی، صادرات پویا از استان زنجان به کشور‌های هدف داشته باشیم.

گفتنی است نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در کراچی پاکستان از ۲۵ تا ۲۸ آذرماه امسال و نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، برق و تأسیسات سلیمانیه عراق (پاویون ایران) از ۵ تا ۸ مهرماه با همکاری شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.