صدور ۶۱ هزار و ۷۷۹ برگ بارنامه در استان اردبیل

رئیس اداره کالای راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در فصل بهار ۶۱ هزار و ۷۷۹ برگ بارنامه در استان صادر شده است.

وحید میرمحمدی با بیان اینکه این میزان در مدت مشابه سال گذشته حدود ۷۱ هزار و ۵۵۷ برگ بارنامه بود گفت: ۴ شهرستان اردبیل، پارس آباد، نمین و بیله سوار بیشترین صدور برگ بارنامه را در سه ماهه گذشته به خود اختصاص داده اند.

رئیس اداره کالای راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از شرکت‌های حمل ونقل کالای شهرستان مشگین شهر در مدت یاد شده از جابجایی حدود ۸۷۸ هزار و ۳۶۶ تن کالا در استان اردبیل خبردادو گفت: وضعیت حمل ونقل کالا وبار در استان کاملا عادی و روان است.

میرمحمدی عمده کالا‌های صادر شده را سیمان فله‌ای و کیسه ای، شمش آهن، گندم، ام دی اف، آب معدنی، گازوئیل و بنزین برشمرد و گفت: شهرستان اردبیل، پارس آباد وبیله سوار بیشترین میزان حمل کالا را در بین سایر شهرستان‌ها به خود اختصاص داده اند.

او فعالیت ۹۰ شرکت حمل ونقل کالا را دراستان اردبیل یادآور شد و گفت: بیش از ۱۲ هزار راننده در حوزه کالا در حال خدمات رسانی به مردم استان هستند.

رئیس اداره کالای راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از فعالیت ۱۳ هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان و ۲ پایانه کالا در استان اردبیل خبرداد و گفت: رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت‌ها را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.