فرماندار گلبهار گفت: بابرنامه ریزی واحصا مشکلات ۶ تعاونی مسکن دارای مشکل در گلبهار جلسات متعدد ۲۵۸واحد مسکن تا شهریور امسال تحویل اعضا می‌گردد.

محمدرضا حاجی زاده گفت: با پیگیری‌های به‌عمل امده مقرر گردید تا با همکاری ادارات گلبهار و پیگیری تعاونی‌های مذکور مشکلات ۲۵۸ واحد مسکونی از قبیل آب، برق، آسانسور، محوطه سازی و حصارکشی تا یک ماه آینده مرتفع گردد.

او گفت: مشکلات تعاونی‌های مسکن بزرگترین دغدغه‌ی ما در گلبهار است و از روز اول مسئولیت با مستقر کردن نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل فرمانداری در تحقق خواسته مردم قدم برداشتیم.

فرماندار گلبهار گفت: با هماهنگی انجام شده اگر شخصی در انجام کار مردم در زمینه تعاونی‌های مسکن برای منفعت طلبی خود خللی وارد کند، موضوع را بصورت ویژه به دادستان شهرستان ارجاع میدهیم تا اشد مجازات قانونی برای وی درنظر گرفته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۴:۱۵ ۲۰ شهريور ۱۴۰۱
باسلام به امید اینکه گره ای باز شود
تعاونی مسکن مهر راه آهن گلبهار مبالغ هنگفت بعد از ۱۴ سال مجدد از مردم گرفته درحالیکه یک دهم آنرا هم در مجتمع هزینه نکرده و پیمانکار هم با دریافت بخش قابل توجهی از این پول پروژه را گرو گرفته تا بیشتر بچاپد و پروژه ۱۵ ساله را دوباره درگیر فساد کرده و حدود ۴۰۰ نفر عضو تعاونی درحال خون دل خوردن هستند بدتر از آن اینکه پیمانکار فوق از طرف وزیر راه مسول مسکن ملی مشهد شده تا داغ مردم را به بدترین شکل باد بزند خدا بفریاد ما بیچاره ها برسد
آخرین اخبار