فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: حفاظت از دروازه انقلاب اسلامی و صف آرایی هوشمندانه مقابل هجمه دشمنان از رسالت‌های مهم و اساسی اصحاب قلم است.

سردار رفیعی آتانی در نشست خبری به مناسبت روز قلم گفت: رسانه باید زبان صادق جامعه باشد و نقد‌های سازنده را در دستور کار قرار دهد.

 باید با همکاری یکدیگر به گونه‌ای عمل کنیم که در راه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب پیروز باشیم و گل نخوریم و در قالب یک تیم قدرتمند در این راه ارزشمند همه پای کار بیاییم.

 رسانه‌ها باید در کنار نقد‌های خود راهکار هم ارایه بدهند و به مدیران نیز توصیه داریم تا به شکل مناسب پاسخگوی عملکرد خود و اصحاب رسانه باشند که نمایندگان افکار عمومی هستند.

سردار رفیعی همچنین از امکان طرح دغدغه‌های اصحاب قلم و رسانه در شورای فرهنگ عمومی استان قزوین سخن گفت و افزود: در قدم اول می‌توان روی مسایلی که بر آن اتفاق نظر داریم، کار کنیم.

زیبنده نیست پس از گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی، اصحاب رسانه از اخلاق و نحوه رفتار برخی مدیران انتقاد داشته باشند.

سپاه مختص گروه و جریان خاصی نیست و متعلق به همه مردم است و هرکاری برای خدمت به مردم و انقلاب باشد از آن دریغ نخواهد کرد.

ما مسوول خط کشی مردم نیستیم و به حوزه انتصابات و جریان‌ها و گروه‌های سیاسی ورود نکرده ایم و این موضوع خط مشی شهید سردار سلیمانی بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه برای همکاری با دستگاه‌ها به منظور خدمت به مردم و محرومیت زدایی اعلام آمادگی کرده ایم، افزود: این مجموعه در تامین کمک‌های معیشتی برای نیازمندان مشارکت داشته و آورده سپاه و خیران استان برای ارایه کمک‌های معیشتی به جامعه هدف ۴۸۳ میلیارد تومان بوده است.

 در اولین فرصت پذیرای اصحاب رسانه قزوین برای بحث و گفتگو پیرامون فعالیت‌ها و برنامه‌های بسیج رسانه استان هستیم.

چهاردهم تیرماه به عنوان روز قلم نامگذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار