امیر قربانی گفت:هوانیروز ارتش مطابق با نیاز سازمانی و اقتضای عملیاتی سامانه‌های خود را تجهیز و به‌روزرسانی می‌کند.

فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به رصد تهدیدات و به‌روزرسانی تجهیزات این یگان عملیاتی، اظهار داشت: امروز یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های هوانیروز نگاه به تجهیزات روز دشمنان و رصد تهدیدات احتمالی در این حوزه است؛ از این رو ضمن شناسایی و رصد تهدیدات ضدبالگردی و سامانه‌های هوایی، توان رزمی خود را ارتقا می‌دهیم.

وی با بیان اینکه توان ضد بالگردی کشور‌هایی که در دکترین نظامی ما دشمن محسوب می‌شوند به‌طور مستمر در حال رصد و ارزیابی است، گفت: ما مطابق با نیاز سازمانی و اقتضای عملیاتی سامانه‌های خود را تجهیز و به‌روزرسانی می‌کنیم.

امیر قربانی افزود: برد سلاح‌های هوانیروز و تاکتیک‌های نبرد این یگان در مقایسه با گذشته به‌طور کلی تغییر کرده است و آنچه که امروز بر روی بالگرد‌های پیشرفته دنیا به جهت تسلیحاتی نصب است، بر روی بالگرد‌های هوانیروز نیز نصب است؛ تسلیحات برد بلند، موشک‌های هوشمند و نقطه‌زن، اخلالگر‌های راداری و سامانه‌های دید در شب پیشرفته از جمله مواردی است که بالگرد‌های ما به آن مجهز شده‌اند.

فرمانده هوانیروز ارتش خاطرنشان کرد: تمام پیشرفت‌ها و دستاورد‌های ارزشمندی که امروز هوانیروز از آن برخوردار است، به واسطه تلاش شبانه‌روزی متخصصان کشورمان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی ایجاد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ف
۱۴:۱۱ ۱۵ تير ۱۴۰۱
خالی نبند فرمانده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۵ تير ۱۴۰۱
ف تو بیعرضه هستی فکر نکن همه مثل خودتن
Iran (Islamic Republic of)
Karim
۲۲:۵۳ ۱۵ تير ۱۴۰۱
اگر خالی بندی پس چرا نیروهای امنیتی کشور یکی از جاسوسان قوی دشمن را دستگیر کرد اند که فقط ماموریت ان جمع اوری اطلاات از یگان هوانیروز وهلیکوپتری ایران بوده
آخرین اخبار