مدیر کل استاندارد خوزستان گفت: گشت مشترک کنترل کمی و کیفی نازل‌های جایگاه‌های سوخت در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان در استان آغاز شده است.

علی داودی گفت: در راستای طرح صیانت از حقوق مصرف کنندگان گشت مشترک بررسی کمی و کیفی نازل‌های سوخت مایع با حضور کارشناسان اداره کل استاندارد خوزستان همراه با نمایندگان پلیس امنیت اقتصادی، شرکت پخش فرورده‌های نفتی و نماینده تعزیرات حکومتی آغاز شده است.

او می‌گوید: هدف سازمان ملی استاندارد ایران علاوه بر کنترل استاندارد ایمنی جایگاه‌های سوخت، آزمون‌های استانداردی برای بررسی صحت عملکرد تمامی نازل‌های سوخت مایع و گاز به صورت دوره‌ای است و متخلفان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

مدیر کل استاندارد خوزستان گفت: مبارزه با کم فروشی و کنترل استاندارد‌های ملی در حوزه اندازه شناسی اقدامی قانونی در راستای مبارزه با کم فروشی بوده که با جدیت در سطح استان خوزستان اجرا می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه از ابتدای سال آزمون‌های دوره‌ای صحت عملکرد نازل‌های سوخت مایع در دست اجرا بوده  از انجام سالانه بالغ بر هفت هزار و ۵۰۰ آزمون صحت عملکردی بر روی تمامی نازل‌های سوخت مایع و گاز در سطح استان خوزستان خبر داد.

استان خوزستان ۲۱۹ جایگاه سوخت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.