سامان میزبان دومین ویژه برنامه از تبار قلم

دومین دوره ویژه برنامه «از تبار قلم» در استان چهارمحال و بختیاری به میزبانی شهرستان سامان برگزار خواهد شد.

به نقل از اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری، به مناسبت روز قلم و گرامیداشت روز ادبیات کودک و نوجوان دومین دوره ویژه برنامه «از تبار قلم» در این استان به میزبانی شهرستان سامان روز پنجشنبه ۱۶ تیرماه ساعت ۹ صبح در مجتمع اقامتی تفریحی  برگزار خواهد شد.

این ویژه‌برنامه به منظور اهمیت و ارج‌گذاری به نویسندگان و اهالی فرهیخته دانش و نخبگان کشور به عنوان یکی از شاخص‌های اقتدار فرهنگی برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


در این برنامه که با حضور شعرا، ادبا و نویسندگان بومی استان و همزمان با ایام شکل گیری محافل ادبی نهاد کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود از سجاد خالقی و دبیران محافل ادبی استان تجلیل خواهد شد.

سجاد خالقی متولد سال ۱۳۶۴ در شهر نافچ از توابع شهرستان شهرکرد و دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد نویسندگی رادیو است که حدود ۱۴ سال پیش به‌صورت حرفه‌ای وارد عرصه نویسندگی شد و دارای آثار و تألیفاتی از جمله مرد‌های مرز شرقی، بازگشت به اعماق، بازی عوض شده، مه و دود، روز داوری، ظلمت سفید و چند اثر تألیفی دیگر است. این نویسنده در سال ۱۳۹۹ با کتاب «مه و دود» موفق به کسب عنوان نفر اول جایزه ادبی امیرحسین فردی، در سال ۹۸ با کتاب «ظلمت سفید» موفق به کسب جایزه شهید اندرزگو و با کتاب «مرد‌های مرز شرقی» موفق به کسب رتبه اول جایزه داستان حماسی شد.

علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه از طریق اسکای روم به نشانی https://www.skyroom.online/ch/nahaad/charmahalpl اقدام کنند.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.