فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، از توقیف یک دستگاه تریلی حامل ۲۵ تن شیر خشک قاچاق در محور زاهدان - زابل خبر داد.

 سردار احمد طاهری گفت: روز گذشته مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی کوله سنگی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور زاهدان -زابل به یک دستگاه خودروی تریلی باری که از زابل به سمت زاهدان در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

او گفت: در بازرسی به عمل آمده از این کامیون، مقدار ۲۵ تن شیر خشک قاچاق و فاقد مجوز‌های قانونی حمل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک ۱۳ میلیارد ریال برآورد شده است که در این رابطه یک فرد متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

همچنین سرهنگ حسن کیخا فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: روز گذشته ماموران ایستگاه بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان ایرانشهر هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور ایرانشهر – بزمان به یک دستگاه کامیون باری مشکوک شدند.

او گفت: ماموران انتظامی، پس از متوقف کردن خودرو و هدایت آن به داخل ایستگاه، در بازرسی از آن مقدار ۵ تن روغن مایع خوراکی قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: ارزش این محموله توسط کارشناسان اداره گمرک استان بیش از ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ کیخا  گفت: یک نفر متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار