سرپرست فرمانداری بروجن گفت: از تمام ظرفیت‌ها برای جذب گردشگر، ایجاد اشتغال جوانان و توسعه اقتصادی شهرستان استفاده کرده و نهایت تلاش خود را در این زمینه انجام خواهیم داد.

جلسه مدیریت زیست بومی تالاب‌های شهرستان بروجن به ریاست فتاح کرمی سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن، با موضوع تشکیل کمیته طبیعت گردی و ساماندهی تالاب‌های این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

آقای کرمی گفت: با توجه به وجود جاذبه‌های طبیعی فراوان در این شهرستان و استفاده از این امتیاز ویژه، می‌توان گردشگری را محور توسعه شهرستان قرار داد.


بیشتر بخوانید


اقدامات فوری در راستای ساماندهی طبیعت گردی در تالاب چغاخور و گندمان به ویژه واگذاری و بهره برداری از مناطق گردشگری تالاب‌ها به بخش خصوصی انجام شود.

با مهیا شدن زیرساخت‌ها می‌توان در راستای جذب گردشگر و نگهداری تالاب‌ها اقدام کرد، رسیدن به این هدف همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی مربوطه و بخش خصوصی را می‌طلبد.

از تمام ظرفیت‌ها برای جذب گردشگر، ایجاد اشتغال جوانان و توسعه اقتصادی شهرستان استفاده کرده و نهایت تلاش خود را در این زمینه انجام خواهیم داد.

با توجه به ظرفیت‌های طبیعی و گردشگری این شهرستان کمیته طبیعت گردی در هفته آینده فعال و از تالاب‌های بین المللی چغاخور و گندمان بازدید می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار