آتش سوزی دیشب در شهرک صنعتی صنفی بنکداران آمل حدود ۵۰ میلیارد ریال خسارت برجای گذاشت.

روح الله اسماعیلی رئیس سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری آمل گفت: برآورد‌های اولیه از آتش سوزی گسترده پنجشنبه شب در شهرک صنعتی صنفی بنکداران موادغذایی در این شهر حدود ۵۰ میلیارد ریال تخمین زده می‌شود.

او می‌گوید: البته میزان خسارت و علت دقیق آتش‌ سوزی به چند غرفه درشهرک صنعتی صنفی بنکداران مواد غذایی آمل پس از انجام تحقیقات کارشناسی به طور کامل مشخص و اعلام خواهد شد.

به گفته اسماعیلی میزان خسارت اعلام شده با توجه به حجم و ارزش مواد غذایی انبارشده در سوله‌ها و همچنین تاسیساتی که درغرفه‌ها وسوله‌ها وجود داشته با اعلام نظر از سوی مالکان واعلام تقریبی است.

او می‌گوید: اواخر ساعت‌های پایانی پنجشنبه شب آتش سوزی مهیب در شهرک صنعتی صنفی بنکداران مواد غذایی به سامانه اطلاع رسانی سازمان اطلاع داده شده بود.

به گفته اسماعیلی پس از اعلام این آتش سوزی، حدود ۲۰ نفر از مأموران چهار ایستگاه آتش نشانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل در محل حادثه، حاضر شدند و درحضور میدانی " علی داوودی " شهردارآمل عملیات‌های تخصصی مهار آتش انجام شد.

او می‌گوید: آتش ابتدا در دو سوله بزرگ مواد غذایی و خشکبار شعله ور شده و بخش زیادی از مواد انبار شده درسوله‌های این شهرک به طور کامل سوخت وغیرقابل استفاده شد.

به گفته اسماعیلی درمجموع حدود ۳ ساعت عملیات اطفای حریق دراین شهرک به طول انجامید و برای اطمینان کامل از خاموشی یک اکیپ کامل ازماموران این سازمان تا قبل ازصبح جمعه حضور واقدام‌های لکه گیری و مراقبتی را انجام دادند.

این سانحه تلفات جانی نداشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.