برگزاری مراسم دعای عرفه در ۲۳۰ بقعه اصفهان

معاون امور فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: برنامه‌های دهه ولایت و مراسم دعای روز عرفه در ۲۳۰ بقعه استان اصفهان اجرایی خواهد شد.

حجت الاسلام ولی الله روان ضمن تبریک عید سعید قربان درمورد برنامه‌های دهه ولایت در استان اصفهان گفت: در این زمینه از ۱۸ الی ۲۷ تیر مصادف با ۹ الی ۱۸ ذی‌الحجه برنامه‌های دهه ولایت در استان اصفهان برگزار می‌شود.

او فضاسازی و تبلیغات اعیاد بزرگ غدیر و قربان را در دستور کار داریم، گفت: برگزاری جشن‌های شاد آسمانی، سخنرانی، مدیحه سرایی، برگزاری مسابقات مختلف در این ایام اجرایی خواهد شد.

به گفته حجت الاسلام روان ۲۳۰ بقعه استان اصفهان میزبان زائران و مجاوران برای جشن‌های دهه ولایت هستند، که برای این برنامه‌ها از مبلغان توانمند استفاده کرده‌ایم.

همچنین در روز ۲۰ تیر نشست واعظان و مبلغان نخبه را داریم که این نشست به صورت سراسری و وبیناری برگزار می‌شود.

او گفت: دعای روز عرفه در ۲۳۰ بقعه برگزار می‌شود، ضمن اینکه جشن میلاد امام هادی (ع) را نیز در ۲۴ تیر برپا خواهیم کرد.

حجت الاسلام روان با اشار به برگزاری همایش بانوان ولایی در عصر روز عید غدیر که با روز عفاف و حجاب تقارن دارد گفت: کاروان‌های شادی را نیز در خیابان‌های اطراف امامزادگان خواهیم داشت.
بازسازی واقعه غدیر در امامزادگان اصفهان
معاون امور فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان می‌گوید: در روز جشن عید غدیر از سادات، بزرگان و دیگر شهروندان در بقاع متبرکه دعوت کرده‌ایم همچنین بازسازی واقعه غدیر را برخی از بقاع در دستور کار دارند ضمن اینکه غبار روبی امامزادگان و گلزار شهدا در همه امامزادگان اجرایی خواهد شد.

او گفت: جشنواره غدیر را نیز با مسابقات کتابخوانی، مدیحه سرایی و حفظ احادیث ویژه همکاران و خانواده‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برگزار خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.